Zet een factory reset ook het eerste OS terug?

grandaddy

Modulator
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
1.088
Locatie
Waar ik ben
Ik heb een paar weken een V-synth kunnen gebruiken :luv: waarop het versie 2 OS geinstalleerd is.

Nu heb ik in het begin wat factory patches overschreven en die wil ik graag netjes terugzetten voordat de synth weer naar de eigenaar teruggaat. Maar ik realiseerde me net dat ik nog nooit een factory reset heb gedaan.

Ik vraag me nu af of zo'n reset de synth ook terugzet naar het (eerste) OS waarmee -ie indertijd uit de fabriek gekomen is? Omdat ik in m'n studiootje geen computer heb zou ik dan nog flink moeten gaan slepen met de V-synth of computer om dat OS dan ook weer te updaten...
 
Re: Zet een factory reset ook het eerste OS terug?

Ik vraag me nu af of zo'n reset de synth ook terugzet naar het (eerste) OS waarmee -ie indertijd uit de fabriek gekomen is? Omdat ik in m'n studiootje geen computer heb zou ik dan nog flink moeten gaan slepen met de V-synth of computer om dat OS dan ook weer te updaten...

Factory reset zijn doorgaans alleen de settings. Er zit waarschijnlijk niet eens genoeg flash geheugen in om twee OS'en tegelijk vast te houden, dus ik gok dat de oude er niet meer in zit.
 
Back
Top