ARP faders gezocht

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.664
Locatie
...
KRAAAK KRAAAAAAK enzo... je kent 't probleem wel.

Als iemand die dingen over heeft, laat ut me weten!

DANK DANK DANK!!!!
 
schoonmaken schoonmaken schoonmaken

vraag aan saint eric hier op het forum hoe hij het doet en ze gaan weer als nieuw
 
ze_zijn heel tricky schoon te maken .. erg breekbaar met klemmetjes enzow .. ik laat binnenkort een wash bij st eric doen.

OP ebay stonden nog wel een stel faders maar die kosten zo 40 euro per stuk !
 
je moet ze eerst cleanen met spray (die geen residu achterlaat)en dan smeren met molycote (een conductieve (dure) pasta) dan zijn ze als nieuw terug :)

spray gaat zo,en de pasta breng je aan met een injectienaald en spuit voor dieren die je bij de aphoteek kan kopen,waar je dan het punt best eerst met een dremel afslijpt.

op die mannier moet je ze niet openmaken,kost je toch wel ondanks dat veel tijd en spray!!,maar ja geen risco dus!
 
ik heb StofkapjeS gemaakt van dcc caSSetebandhoeSjes , vangt wel een hoop op.
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
je moet ze eerst cleanen met spray (die geen residu achterlaat)en dan smeren met molycote (een conductieve (dure) pasta) dan zijn ze als nieuw terug :)

spray gaat zo,en de pasta breng je aan met een injectienaald en spuit voor dieren die je bij de aphoteek kan kopen,waar je dan het punt best eerst met een dremel afslijpt.

op die mannier moet je ze niet openmaken,kost je toch wel ondanks dat veel tijd en spray!!,maar ja geen risco dus!

is dit wat st eric een wasbeurt noemt ? txs !
 
thanx leute! ga ze poetsen dan maar.

suggesties blijven welkom.

greetzzzz,
minoelec (op login van slof dusss)
 
Origineel geplaatst door MadR
is dit wat st eric een wasbeurt noemt ? txs !

ja dat van die injectiespuit klopt wel. Alleen gebruik ik wat anders en was ik het board inclusief sliders switches instelpots onder druk, met warn water en zeep en niet met een spuitbus. En dan nog zijn erbij die uitelkaar moeten om de bagger er uit te schrapen en om de boel wat te polijsten.
 
Back
Top