• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Supernova pro II, Microwave XT, Nord rack 2, MS 2000, ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peter_snoep

krrchptika
Lid sinds
16 november 2004
Berichten
49
te koop wegens omruiling studio tegen compacte reisstudio (= 1 beest van ne laptop met software)

Novation Supernova II pro (48 stemmen) - 800 euro
Waldorf Microwave XT - 400 euro
Nordlead Nord Rack 2 (+ extra geheugenkaart) - 400 euro
Korg MS2000 - 350 euro
Yamaha DX7s - 250 euro
Korg Poly 800 - 150 euro

RME Fireface 800 (8 maanden oud, enkel in flighcase in studio gebruikt) - 800 euro
Roland EQ231 (stereo 31 bands eq) - 100 euro
Yamaha Rev100 (reverb) - 100 euro
flightcase alluminium 4 units - 50 euro
X statief voor 2 synths (1 maand oud) - 30 euro
bureaustoel hoge en brede leuning met armleuningen - 25 euro

Al het materiaal is in perfecte staat. is zeer voorzichtig behandeld behandeld geweest en nooit uit de studio geweest.

de supernova heeft ooit eens de grond gezien (niet al te hard), en er is op de linkerhoek een beetje lak af (ongeveer 3 op 1 cm), en een klein barstje dat gelijmd is. functioneel werkt hij 100% perfect! en buiten de linkerhoek is de rest van de synth optisch ook perfect...

de eerste die iets koopt, krijgt er gratis een yamaha tx81z bij, hij macheert meestal perfect, maar soms slaagt de outpt dicht, ik denk dat dit een losse connectie in de synth is.

af te halen in belgiƫ (antwerpen of brussel)
telefoon: +32 485/99.60.57
pepedecli@yahoo.com
 
de supernova en het statief zijn verkocht...

de rest is nog beschikbaar...


weet er iemand hoe ik een post kan wijzigen? als ik de vorige post wil wijzigen kmt er een pagina dat ik om verschillende mogelijke redenen dit niet mag doen...
 
fireface is ook weg...

heb nog een roland mc303 gevonden in m'n kast -> 125 euro
en ik heb nog een gloednieuwe alesis 3630 dual compressor/ gate staan.
deze is letterlijk nog niet gebruikt (toen hij besteld en aangekomen was, had ik hem niet meer nodig...) -> 100 euro
 
nog te koop:

Korg MS2000r (het is de rack) - 350 euro
Yamaha DX7s - 250 euro
Korg Poly 800 - 150 euro

Alesis 3630 dual compressor/gate (nieuw) - 100 euro
Roland EQ231 (stereo 31 bands eq) - 100 euro
Yamaha Rev100 (reverb) - 100 euro
flightcase alluminium 4 units - 50 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top