• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Neuron VS, Nova, Q rack, MPC1000 (fully loaded)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoozer

vorbei
Lid sinds
6 november 2002
Berichten
9.560
Locatie
Thuis
Voor alles geldt:

- prijzen zijn exclusief verzendkosten.
- onderdelen worden niet apart verkocht.
- ik ben niet geïnteresseerd in ruil - ik moet de gearstapel inkrimpen.
- opsturen is mogelijk, maar voor de MPC heb ik liever dat je 'm komt afhalen.
- er is niets dat weg moet - en ik denk dat de vraagprijzen heel redelijk zijn.

Hartmann Neuron VS

neuron_vs_yoozer.jpg


Je kans gemist toen ze te koop waren maar toch nog steeds interesse? Sla je slag! Deze is nog gloedjenieuw, inclusief alles wat er bij hoort, en als extra de Emergency Kit: 5 reserve joysticks voor de controller of het keyboard, 2 rotary encoders, en 2 joysticks voor het keyboard. Ik heb de model-maker software toen van Hartmann nog kunnen downloaden; deze brand ik nog wel op een CDtje. Vrijwel niet gebruikt - was een beetje een impulsaankoop.
150 euro

separator_dark.jpg


Novation Nova

novation_nova_yoozer.jpg


Uitgerust met OS 4.1. Recent vervangen encoders voor de data, dus geen gespring. Mooi voor erbij - de Vengeance Blue Magic soundset (al geinstalleerd op de A bank). Inclusief handleiding.
325 euro

separator_dark.jpg


Waldorf Q

waldorf_q_yoozer.jpg


16 stemmen, OS 3.0, inclusief Dance & Techno construction set van sounddesigner Stephen Kay, en een extra chipkaart (de Q card) waar je weer een rits presets op kwijt kunt. Altijd heel zuinig op geweest - handleiding en originele doos erbij.
550 euro

separator_dark.jpg


Akai MPC1000

akai_mpc1000_yoozer.jpg


"Fully loaded" - dus met 128 mb geheugen er in en een 80 gb laptopschijf. Een 1gb CF-kaartje krijg je er van mij zo bij. Piekfijne staat, OS 2.0 van Akai zelf. (geen JJ OS!)

775 euro
 
Neuron VS is gereserveerd, Nova is gereserveerd :).

MPC gaat omlaag naar 750 euro omdat er nog een te koop staat (maar wel zonder harddisk!).
 
De Neuron VS en de Nova zijn op weg naar hun nieuwe baasjes! :)

Schopperdekick!
 
Ik mag eigenlijk gerust wat meer schoppen.

MPC 725?
 
Goed, 700 voor de MPC dan.

Q staat er ook nog. Machtig mooi ding, jammer dat 'ie weg moet.
 
Als iemand een recente (< 3 maanden, in nieuwstaat) MOTU 828 MKII firewire voor me heeft in ruil voor de MPC mag dat ook :).
 
En de Q is vanavond weggegaan naar een forumlid. Veel plezier ermee!

Deze gaat dicht, MPC krijgt een aparte advertentie.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top