Mc505 vraagje

Nowald

Ouwe rot
Lid sinds
2 april 2004
Berichten
546
Ik heb een mc505 defect aangeschaft en door boemtsjak laten repareren. Dit is ongeveer gelukt maar we weten niet of 1 ding niet functioneert of dat dit gewoon zo hoort. Als je de machine aanzet en de preset paterns doorloopt valt op dat ze nooit part 1 gebruiken. Ze gebruiken zowat alle parts (R, 2 t/m 7) maar nooit part 1. Toch valt part 1 wel te gebruiken als je zelf parterns maakt en het knopje functioneert gewoon naar behoren. Ik zou zeggen dat het niet geheel logisch is dat ze part 1 overslaan. Toen ik ging googlen op plaatjes van de mc505 kwam ik het volgende tegen:

mc505.jpg


En ja, de knop van part 1 brandt ook niet! Is dit toeveel of proberen ze misschien aan te geven dat het ledjes zijn die aan en uit gaan en is mijn machine toch misschien defect? Of hoort dit gewoon en maak ik me voor niets druk. Alvast bedankt voor het meedenken :okdan:
 
Hey,

ik heb even voor je gekeken en part 1 wordt inderdaad nooit gebruikt. Is dus volkomen normaal.

ciao!
 
Is idd vreemd, brengt ie ongeluk ofzo? :D
Is het wat die MC? Zitten volgens mij veel JV (rompler) klanken in, toch?
 
Iedereen bedankt voor het nakijken, de machine werkt dan dus gewoon volledig. Zo op het eerste oog (oor) klinkt hij behoorlijk kut ;). De preset paterns zijn om te huilen dus maar snel zelf aan de slag.
 
Back
Top