[techno] Pjotr G - Malware

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Duister... tja, dat is in the eye of the beholder, vind ik persoonlijk wel meevallen.
Maar... ik vind dit een ijzersterke track!!! in het begin vond ik de kick niet echt 'je van het', maar blijkt later in de totaalmix perfect te passen. Lekker chrunchy totaalgeluid, lekker afwisselend...
Op vinyl zou ik deze kopen!

ps: Wat leuk om te zien hoe mensen zich ontwikkelen... Ik heb het bij Forcesupreme gezien (Peter Horrevorts, die inmiddels een dik contract bij Kanzleramt heeft en zelfs op Awakenings staat!!!) en ook deze Pjotr G hoor ik steeds leukere dingen maken...

Goos, ga zo door... Je komt er wel!
 
:) Lekker trakkie!

Zitten wel wat melodietjes in die 'k op andere nrs. vind lijken, maar ach.
 
Doet me ergens denken daan dat nummer van Emmanuel Top...Turkish Bazar dacht ik...

Lekker:okdan:
 
Ik sluit me hierbij aan. Prima track! Dit is zeker op een niveau om uitgebracht te worden. Als ik plaatjes zou draaien zou deze wellicht in m'n platenkoffer zitten.
 
ja met fruity, maar ik wil toch graag weten waar je m dat in vindt zitten. T is ook via een mengtafel.
 
Vet man dit! heeft zon lekkere flow allemaal..

op een bepaald niveau heeft et wel een beetje de trentemoller sound, heerlijk!

de vocals zijn ook cool gedaan

opsturen!
 
Dat vogelachtige synthje vind ik een beetje vals tov die stabs.

Zou die vocal een stuk harder zetten, meer in your face.

Er is iets vreemds met de compressie, track krijgt geen lucht totdat de maat weer begint. Althans, zo komt het op mij over.

Denk dat de kick ook wel iets beter nog met de bassline kan samen smelten, samen ff compressen?

Verder best lekker ! Lekker oldschool. ;)
 
Beetje jammer dat ik mijn postje niet meer mag editen, nu moet ik een schop geven ;)
Maar idd, deze had ik al een keer van je gehad, wist het alleen ff niet meer!

Hoewel ik geen bal verstand heb van techno geloof ik wel dat dit goed in elkaar zit, afgaande op de sounds en hoe het klinkt. Wat zeg je nu eigenlijk? :D Het lijkt ook wel of je tracks steeds wat langer worden, geen 5 minuten meer! Of loop ik achter? Anyway, je hebt waarschijnlijk meer aan het commentaar van de anderen hier :)
 
ik sluit me aan bij de rest..klinkt lekker.. alleen heb ik 1 ding wat ikj persoonlijk anders zou doen.. buiten dat ik geen Techno maak..hehe

de clap/snare valt behoorlijk buiten de mix vreemd genoeg, klinkt erg 'room' ..alsof er een kamergalm overheen zit.. samen compressen met de kick zal dit allicht beter maken, valt hij wat meer in de mix..

:smeris:
 
Super! Lekkere sound alhoewel ik het graag wat grittier zie.
 
Back
Top