• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom X 7 uitgebreid met 544 MB RAM !!! + NIEUWE TAS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

-manzara-

Ingeburgerd
Lid sinds
20 juni 2006
Berichten
26
Locatie
Breda
Roland Fantom X 7

Weergaloze workstations van Roland met 76 toetsen, bijna 1 GB wave geheugen, 128-stemmig polyfoon, plaats voor 4 SRX expansies, een sampler met 544 MB RAM, genoeg om hem te gebruiken als digitale recorder en een bijzonder fraai kleuren LCD scherm. Uitgerust met USB voor MIDI en .WAV/AIFF file uitwisseling en een PC card slot voor de opslag van samples en data met een capaciteit van 1 GB.

hij is gewoon bomvol (**card grootste 512MB, module, ram geheugen grootste 512MB, rom geheugen 32MB, nieuwe tas t.w.v. 90€**) en gaat weg omdat ik toch liever een keyboard heb dan een synthesizer. Ik wil hem graag ruilen tegen een **Korg Pa 800 verder niet**s :-) !!! Ik heb hem pas een 4 maanden. Maar het word niks met dit voor mij. Kom hem gewoon lekker uittesten, uitlezen, bekijken wat je maar wilt. Hij is gewoon gloednieuw maar dan net wat goedkoper
( Feedback Prijs 2.249€ STANDAART )

bellen kan altijd 06-14475553

foto's op marktplaats »» http://muziek.marktplaats.nl/synthe....html?adcode=e35ecb07f61c0dc90ac355b2bdd39363
 
DE PRIJS STAAT VAST

€ 1750
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top