• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Machinedrum SPS-1 <- ruil -> Machinedrum UW of TR-909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

swokki

is braaf
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
267
Locatie
Antwerpen
Na lang nadenken heb ik toch beslist om mijn Machinedrum weg te doen.
Liefst ruilen voor een Machinedrum UW of een Roland TR-909, natuurlijk leg ik dan de nodige cash op. Met een Casio RZ-1 zou ik ook heel blij zijn, dat staat natuurlijk niet echt in verhouding, maar ik ben er wel naar op zoek ;)

Richtprijs is 850 euro.

Hij is in perfecte staat, geen krasje te bespeuren en klinkt natuurlijk goddelijk. Originele doos en Manual zitten erbij.

Cheers, Paul
 
foto1
 

Attachments

  • mdwide.jpg
    mdwide.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 57
Voor diegenen die al lang aan het twijfelen zijn om een Machinedrum te kopen, als je in de buurt van Antwerpen woont geef ik graag een demo.

En voor alle duidelijkheid, geld is ook goed, dan spaar ik rustig verder voor de dingen waar ik naar op zoek ben.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top