• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2 maal Oberheim Matrix-1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

levka

Verkeerd in goede staat
Lid sinds
12 september 2002
Berichten
2.641
Locatie
Amsterdam
Ik verkoop twee van m'n Oberheim Matrix 1000's samen met een access programmer.

De twee M-1000's zijn op diverse manieren te combineren

in 12 voice mode (speciaal in te stellen op de synths),
waarbij de stemmen afwisselend door synth 1 & 2 worden gespeeld
Door synth 1 links te pannen & synth 2 rechts, krijg je een fraai stereobeeld

in 6 voice dual mode;
Door de synths tegelijk op hetzelfde midikanaal aan te sturen, ze licht te detunen en de een links & de ander rechts te pannen, krijg je een zeer dikke 6-voice met 4 VCO's per voice

Zoals bekend hebben de M-1000's 800 bruikbare ROM presets & 200 vrije RAM plaatsen en klinken ze als een klok; luister bv hier:
http://www.oegb.at/chemie/cafe/matrix6_workshop.mp3

Zeer goede analoge strings, pads, brass, etc.

De (vrij zeldzame) Access programmer die er bij zit, biedt direct toegang tot de belangrijkste parameters & werkt snel & handig.

De synths zijn beide in goede conditie, met wat kleine racksporen, de fronts zijn nog zeer gaaf.
De programmer is in zeer goede staat, bijna maagdelijk, ware het niet dat er een zeer klein hoekje van het houten paneeltje is geschaafd. Nauwlijks zichtbaar, maar ik vermeld het voor de volledigheid,

Reden van verkoop is dat ik nu zes M-1000's heb & dat toch iets te veel van het goede is.

Prijs voor alle samen (2 maal M-1000 + een access programmer ) = 900 E
Dit keer geen ruil svp.

Prgrammer wordt ook niet los verkocht.

Te beluisteren & af te halen in A'dam (parkeren voor de deur)
Reserveren voor vertrouwde SF'ers geen probleem
 
Deze prachtige set is nog te koop !
Doe eens een mooi bod.

Excuses aan iedereen die de afgelopen weken geen nog antwoord kreeg op z'n vragen over evt. verkoop van de afzonderlijke componenten.

Mocht er de komende twee weken niemand reageren die alles ineens wil kopen dan verkoop ik de zaken wel afzonderlijk (de programmer als laatste)

inruil van een mooie Korg MS-10 is evt. ook wel bespreekbaar
 
Weet je wat,
Ik verlaag de prijs naar 750 E voor de hele set
 
Wil deze prachtige set nog even onder uw aandacht brengen voordat ie wordt opgeknipt
 
Matrix 1000 per stuk: 250 E

Matrix 1000 + Access programmer: 550 E


Geachte moderator, kan de titel aangepast worden in : " twee maal oberheim Matrix-1000"

Alvast veel dank ! :okdan:
 
Een M-1000 is verkocht aan een forumlid :okdan:

Dus nog een te koop, met of zonder programmer.

Laatste prijsverlaging, daarna gaat de zaak op ebay

Matrix 1000: 225 E
Matrix 1000 + Access programmer: 500 E


Origineel geplaatst door levka
Matrix 1000 per stuk: 250 E

Matrix 1000 + Access programmer: 550 E


Geachte moderator, kan de titel aangepast worden in : " twee maal oberheim Matrix-1000"

Alvast veel dank !
 
Gereserveerd :okdan:
 
En weer beschikbaar ...

wat een mazzel (voor jullie)
 
Laatste M-1000 wordt vanmiddag opgehaald

Access matrix 6/1000 programmer is nog beschikbaar @ 350 E
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top