Tekst in synthjes..

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
10 september 2003
Berichten
8.088
ik maak nogal wat synthjes open en regelmatig kom ik opschriften op PCB,s of in de kast zelf tegen...Iemand anders hier ook fotos van???
 

Attachments

  • dscf0708.jpg
    dscf0708.jpg
    113,7 KB · Bekeken: 70
..

..

leuk..het enige wat ik me herinner is een soldeerbout in een poly800...
De paraafjes in japanse synths zijn ook leuk..
 
haha..soldeerbout...ik heb ook eens een zilveren tientje gevonden in een sloop orgel....
 
Misschien is het een rare tik van me maar ik laat ook meestal een datum met naam achter op een stickertje aan de binnenkant.

Reden:
1) Het is leuk, stel je voor je komt hem na 20jaar weer tegen :D
2) En als die gestolen is en je vind hem terug kan je zeggen:
"Maak maar open, daar rechtsonderin staat dit en dat... zie je wel die is van mij!!!" :smeris:
 
ja ik krabbel ook veel dingen in mn apparatuur..
revisie veranderen als ik iets mod of herstel bvb ..

in mijn emu-sampler vond ik onlangs een A4 blad die me oproept om naar de strafstudie te komen, moet ik er jaren geleden in een vaag moment ingestopt hebben.. vraag me echt niet waarom.. ben alvast niet geweest naar die strafstudie *D
 
Ik vond ooit in mijn pro5 de coordinaten van een Franse tech,die ondertussen van de aarbol lijkt verdwenen te zijn en in mijn system 100 (meerbepaald in de 101 module) een rekening van de carrefour (supermarkt) van enkele jaren terug...

Jammer genoeg geen liefdesvarklaringen, schatkaarten of testamenten....:maffia:

Verder staan in de meeste pcb's van sequential circuits synthjes ook leuke dingen,maar ik geloof dat daar al een topic over is...
 
Origineel geplaatst door mansher
Ik vond ooit in mijn pro5 de coordinaten van een Franse tech,die ondertussen van de aarbol lijkt verdwenen te zijn..

Is dat die oudere man in Parijs...iedere keer als ik zaken doe met fransozen komt zijn naam voorbij..schijnt alle shit van Air te ondehouden etc...ja sequential heeft paddos enzo op de PCB,s.....
 
Back
Top