• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

simmons pads

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.646
Locatie
Delft
ik heb hier nog 3 simmons trigger pads liggen en die liggen een klein beetje in de weg.

witte 6 kantige pads met jack aansluiting , leuk om live je drumsynth mee te bespelen

iemand interesse ?
 
als jij een sampler hebt met trigger ingangen ?
 
Zijn er uberhaupt trigger-to-midi units?

Of moet je dan een Pearl SC-40 kopen en die daarvoor misbruiken.
 
Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Zijn er uberhaupt trigger-to-midi units?

Ja hoor, Simmons TMI, Simmons MTM (miti-trigger-midi, geweldig apparaat), Icon Design heeft een Trigger-midi interface gebouwd, Boss heeft schijnbaar ook iets, en zo zijn er vast nog meer te vinden. Hoeveel vraag je eigenlijk voor de Simmons pads?
 
wat vraag ik ervoor

tsja
wat wil je ervoor kwijt ?
ik wil wel ruilen voor andere , wel voor mij bruikbare hardware
of anders een fles whisky en een kratje heineken :)
 
Nou, eerlijk gezegd wil ik ze niet hebben. Ik zit hier zelf nog met twintig DSM pads te kijken, maar ik was gewoon nieuwsgierig wat jij voor die dingen vroeg.
 
Ik heb het gevoel dat je niet echt gelukkig geworden bent met die DSM zooi... Kapotte DSM's hier, pads daar......

Of was het financieel aantrekkelijk?
 
Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb het gevoel dat je niet echt gelukkig geworden bent met die DSM zooi... Kapotte DSM's hier, pads daar......

Of was het financieel aantrekkelijk?

Zeer aantrekkelijk :) (hoe krijg je trouwens die verrekte smilies in een bericht?)

Ik ben ze in principe allemaal kwijt. De meeste zijn zonder pads verkocht, maar dat maakt financieel niets uit. Ik ben natuurlijk geen filantropische instelling. De pads raak ik in stukjes en beetjes kwijt aan drummers in den lande.

Ik ben er best gelukkig mee geworden. Ik moet alleen dus nog die pads kwijt en twee kapotte DSM's.
 
Verrek, het is me per ongeluk gelukt om een smilie toe te voegen. Ik geloof dat ik hem doorheb. :) :( ;) :0 etc.
 
Zag laatst ergens een paar Boss DR pads liggen. Zijn dat analoge drumpads? Ze zien er wel geinig uit. En wat mogen die dingen kosten (2 stuks)?
 
Die boss DR-pads zijn niet echt interessant. Er zitten een aantal (ik geloof acht) samples in die je nog een beetje kan veranderen zoals tuning, bend en dat soort dingen. Je kan maar een sample tegelijk afspelen. Ik zou er niet veel meer dan 100 piek per stuk voor neertellen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top