• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SP-606 te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

WKZ

Nieuwkomer
Lid sinds
2 oktober 2006
Berichten
11
Zo goed als nieuwe SP-606 te koop voor 450 euro, geen krasjes, geen deuken, geen problemen met het display. Inclusief 1x 256 mb compact flash kaart & 1x 512 mb compact flash kaart zodat je meer dan voldoende samples kunt hebben op je sampler! USB kabel zit er ook bij zodat je het makkelijk kan aansluiten op je pc en tevens de bijbehorende handleiding + ac power adapter. Software + drivers zitten er ook bij. Helaas geen originele doos meer! Je kunt hem werkende bij mij thuis zien en een eventuele uitleg erover krijgen.

Enkele Key Features:



4x4 velocity sensitive pads enable intuitive rhythm programming and phrase audio operation.



Enhanced effects, including Isolator, Filter + Drive, Slicer, Reverb, Tape Echo and onboard mastering capabilities.



Unique control over performance and playback via Roland's D Beam controller and V-LINK function*.



CompactFlash memory capabilities (with up to 512MB capacity) allows storing audio samples (in the SP-606's Pad Bank format) and import/export of .wav/.aiff files.



4-track sequencer with up to 18,000 notes capacity, MIDI sequencing and BPM sync for audio phrase time stretching.



S/PDIF I/O for high-quality recording and track making with digital equipments.



Bundled with new P606 software from Cakewalk for enhanced integration and functionality with a PC, via USB cable.



V-LINK requires Edirol DV-7PR Digital Video Workstation Presenter with software version 1.50 or higher, or P-1 Photo/Audio/MIDI Player (sold separately).


Reden van verkoop: ik gebruik hem weinig en vind dat zonde. Het is een goed apparaat maar helaas obsolete geworden in mijn werkwijze.

Ik verzend de sp-606 liever niet via de post, hij kan bij mij thuis worden opgehaald of op een station in de buurt van Haarlem.

606.1.jpg


606.2.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top