Neptune doet vreemd... kapot??

RSB

Whoehahaha
Lid sinds
23 november 2005
Berichten
10.504
Locatie
G'chem
Ik heb vrij recent een Spectral Audio Neptune overgenomen van een forumlid hier.
Het is de goude versie btw.

Ik had bijna 2 weken niet de tijd om er echt naar te kijken maar nu ik ermee aan het stoeien ben kom ik er achter dat de LFO geen effect heeft op de VCo's of de VCF of Mixerbalance. Opzich hoor ik wel geluidsverandering als ik knoppen naast de lfo indruk maar zeker geen lfo. Ik heb zelf het idee dat de modulatie functie van de lfo eruit ligt maar weet het niet zeker. Tevens hoor ik niet echt verschil als ik hem op Sub-osz zet. :confused:

Nu zag ik nog iets op pag. 7 vd handleiding staan dat je met contr. 1 de lfo modulatie kan veranderen. Zou dat aan en uit zetten zijn???


Zijn er mede Neptune eigenaren die mij kunnen vertellen of ze aan het lampje boven de modulatie pot kunne zien hoe de modulatie van het lfo is afgesteld. Bij mij brand ook dat lampje niet :(

Ik hoop dat die een beetje makelijk te maken is want ik had hem, naar zeggen, goed functionerend gekocht.
En kan ik dit bij jou kwijt Boemtsjak?

Alvast bedankt maar weer allemaal.

:doei:
 
Ook wel eens last van gehad;
Gewoon even aan & uitzetten; doet ie het weer
 
Ter info...
Ik heb hier hetzelfde probleem...gewoon ff de voeding eruittrekken en terugstoppen..valt best mee te leven vind ik.
:)
 
Vind hem wel erg ruw klinken echt iets subtiels eruithalen valt nog niet mee is mijn ervaring...maar al met al een fijn leuk bakkie voor erbij met alleen kloteknoppen maar ja heb hem voor 75 eurie gekocht dus mag niet zeiken...
 
Back
Top