Alesis HR:16B reparatie?

Rubmanation

Cheers mate!
Lid sinds
13 mei 2005
Berichten
363
Locatie
Amersfoort
Wie kan mijn gemodde Alesis HR:16B fixen? Nadat ik het machientje een keer open heb gehaald om de aanslaggevoelige knoppen schoon te maken, geeft hij, wanneer ik b.v. een pattern wil afspelen, een error1 melding. Wat dit nou precies inhoud heb ik geprobeerd op te zoeken maar niet gevonden.
Anyway: Kga er zelf absoluut niet meer aan lopen kloten, en zou willen vragen of een van jullie forumleden met dit probleem wel raad weet? Of er gewoon naar wil kijken..
Het is toch een leuk machientje en ik begin hem nu echt te missen.
Bijvoorbaat dank,

Ruben
 
Re: Alesis HR:16B reparatie?

Origineel geplaatst door Rubmanation
Wie kan mijn gemodde Alesis HR:16B fixen? Nadat ik het machientje een keer open heb gehaald om de aanslaggevoelige knoppen schoon te maken, geeft hij, wanneer ik b.v. een pattern wil afspelen, een error1 melding. Wat dit nou precies inhoud heb ik geprobeerd op te zoeken maar niet gevonden.
Anyway: Kga er zelf absoluut niet meer aan lopen kloten, en zou willen vragen of een van jullie forumleden met dit probleem wel raad weet? Of er gewoon naar wil kijken..
Het is toch een leuk machientje en ik begin hem nu echt te missen.
Bijvoorbaat dank,

Ruben

volgens mij zit er een stekker er niet goed of verkeerd om in of je zit naast de pootjes. kijk dat nog eens even na
 
ik weet niet wat voor modificaties je uit hebt gevoerd maar ik neem aan dat je hem gebend hebt.
stekker er uit, alle schakelaars in neutrale stand en weer aan zetten? dat werkte bij mij nl.
 
ok bedankt zover jongens, ik zal al dit even uitproberen....
 
gelukt! :) hij is back in action
gewoon alle mogelijkheden qua stekkers geprobeerd en nu de juiste gevonden
bedankt voor de hulp
 
Back
Top