wie kan m'n ms20 repareren?

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
ik ben niet geheel thuis in het patchen van de ms20 maar weet zeker dat de VCF's en audio in niet meer werken. het lijkt erop dat heel de bovenste rij patchpoints niet meer werkt.
VCO en LFO out werken iig nog wel.

normaal gesproken laat ik boemtsjak m'n spullen repareren maar hij heeft het erg druk. normaal gesproken heb ik ook geen enorme haast (ook nu niet overdreven veel haast hoor) maar ik heb net een heersende controller laten maken voor het ding en het is nu dus dubbel vervelend dat niet alles meer werkt.

vandaar een oproep hier. wie kan'm repareren? (liefst in buurt r'dam)
 
woohoo!!! hij doet't weer. de connector lag er niet uit ofzo maar toch maar eventjes aangedrukt en werken dattie doet! :D

binnenkort zet ik wel wat online want ik heb nu dus echt een supervette controller erbij. het is even wachten op een cameraatje want alleen mp3's zijn niet genoeg [/mysterieus] ;)
 
als ik er een videootje van kan schieten is het gewoon stukken leuker als dat ik het ga omschrijven. helaas heb ik geen camera dus is het even wachten. hopelijk heb ik volgende week wat materiaal.

muzikaal gezien is het trouwens niets om van omver te vallen hoor. voorlopig haal ik er alleen maar noise-achtige soundscapes uit maar dat is voor de liefhebber genoeg. ;)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top