Help..dr.bohm digital drums is ermee gestopt!

Lid sinds
29 februari 2004
Berichten
4.476
Net een dr.bohm digital drums gekocht,werkte prima..ineens gaat ie niet meer aan,er lichten wat ledjes op en die gaan weer uit...verder noppes...
Er zitten alle opties op behalve de tapeinterface,wel sync en 8 uitgangen,begeleiding,extra connectoren etc..geluid doet me een beetje aan de linndrum denken..
Ik baal er van,ik heb er ook geen manual of schemas bij..iemand die iets weet?
Evt. doe ik hem weer weg voor de knutselaar..hij is in erg mooie staat,alle eproms zitten erin,van binnen ziet ie er ook heel netjes uit..
Ik ga denk ik beginnen met de voeding doormeten,maar hij moet eerst nog naar mijn studiootje/werkplaats..:okdan:
 
Ik heb wel ergens een manual.. moet ik ff gaan zoeken.. CraZ, heb jij die niet?
 
Ik had er vorige week ook bijna een gekocht via MP.
had het geld al bijna overgemaakt toen die jongen me weer terug mailde dat er wel een paar dingetjes aan mankeerden en dat hij het kon begrijpen als ik hem niet meer wilde.
Ik mailde terug dat het geen probleem was en dat hem wel wilde en het geld zou overmaken.
Mailde hij even later weer terug dat er nog meer dingen stuk waren en dat hij het ding niet meer wilde verkopen.
Ik had de indruk dat hij een betere prijs kon krijgen en hem daarom niet aan me wilde verkopen.
Zeg dat dan gewoon :(

Ik baalde wel een beetje want het leek mee een leuk ding, deze had ook de automatische begeleiding erbij
 
...

...

het is best een vette bak..je mag hem zo overnemen van me..maar versturen lijkt me niet zo ok..ik heb hem voor incl. verzenden (verzekerd)95 euro gekocht..is ook niet teveel maar hij werkt niet meer..grrr..ik ben aan het proberen of de tgp iets vergoed want er zat een flinke deuk in de doos..
ik wil hem wel ruilen voor een leuk effectje of zo..of repareren maar dan heb ik wel de schemas nodig het zit stikvol ic's daarbinnen,wel hele mooie printplaten trouwens goede kwaliteit..
En een mooie bak ook,veel groter dan ik dacht met het lijken wel de prophet 5 knoppen erop.Ook die mooie grijze grote druktoetsen zijn erg sexy..
;)
 
Back
Top