Draaiknoppen midiman-oxygen8

Systembabie

Ingeburgerd
Lid sinds
9 september 2005
Berichten
32
Locatie
Rotterdam
Hi,

Weet iemand waar ik nieuwe draaiknoppen kan kopen voor mijn "midiman-oxygen8" keyboard.
Deze zijn namelijk spontaan afbroken, ik weet niet of er meerdere mensen zijn die er ervaring mee hebben......

Ik heb zelf het print plaatje los gemaakt van de behiuzing, maar weet niet waar ik ze los kan bestellen/kopen de knoppen :-(

Het type is "B 10k", ik heb me laten vertellen dat het een binaire draai diode is met een weerstand van 10 KiloKertz :-)

Wie kan mij vertellen of weet miscchien een adres waar ik dat eens zou kunnen proberen?
 

Attachments

  • midiman-oxygen 8.gif
    midiman-oxygen 8.gif
    84,7 KB · Bekeken: 83
Ja super, dat zijn ze ... deze bedoel ik ook.

6 van de 8 knoppen breekte spontaan af..... ze gingen steeds stroever zitten tot dat ze helemaal niet meer konden draaien en dan breken ze af??? Ik zit dan ook niet met brute kracht ofzo eraan te draaien :D

Ik ga kijken of ik ze kan bestellen..... & zal nog laten weten of het mogelijk is en of het lukt
Thnx!!
 
Overigens is Futurlec maar $0.50 per stuk en $4 verzendkosten, en met ongeveer een week in huis. Voordat je ze bij een Nederland bedrijf gaat laten bestellen voor een paar euro per stuk... ;)
 
Heh Etaoin,

Als het inderdaad maar 4 euro verzend kosten is, dan kan ik het net zo goed bij 'Futurlec' bestellen.

Zelf was ik al ook aan het zoeken geweest op hun site, voor de verzendkosten... zonder resultaat :o)

Groeten & nogmaals bedankt alle 'SynthForum' leden
 
Als het inderdaad maar 4 euro verzend kosten is, dan kan ik het net zo goed bij 'Futurlec' bestellen.

$4 (nog minder dus) voor bestellingen tot $29.
Alleen niet gelijk 100 bestellen want dan krijg je er van de douane importheffing overheen 8o)
 
Haai haai....

Nou ik heb ze hoor, de draaiknoppen :-D
Ik heb ze inderdaad via internet besteldt (bij www.futurlec.com), 8x € 0,50 + € 4,- verzend kosten = totaal € 9,-

SUPER!!!!

In Nederland is er bijna niet aan te komen, plus dan had ik een ander type/merk draaiknop... PLUS dat de draaiknop dan rond de € 3,- per stuk zouden moeten gaan kosten ...... :o(

Iedereen bedankt ..... nu alleen nog alles weer monteren

:confused: :D
 
Back
Top