Vragen over Cubase SX MIDI Device Manager

Plaag

Ingeburgerd
Lid sinds
11 augustus 2006
Berichten
88
Locatie
de achterhoek
Hallo!

Ik heb enkele vragen over de midi device manager van Cubase SX. Ik heb een Roland u-20, u-220, xp-50 en jv1080 en wil deze graag aangesloten hebben op de Cubase SX MIDI Device Manager omdat ik teveel tijd kwijt ben met geluiden zoeken (je meent t!)

Nu kan ik alleen de bestanden van de desbetreffende synths niet vinden om te importeren. Er staat in de manager wel een standaard u220 en jv1080, maar die kloppen ook niet omdat de verschillendende expansiekaarten er niet bij staan.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles er perfect in komt te staan? Heeft iemand een link waar ik alle XML van de expansiekaarten en synths kan vinden?

Oja, heb het ook geprobeerd met een sysex, maar ook zonder succes.


Graag jullie reactie!
 
Damnt, waarom reageert niemand,

is de vraagstelling onduidelijk? antwoord te simpel?? lijkt me sterk dat men dit niet weet


HELP!
 
OK tnx,

Maar aangezien je bestanden kunt exporteren, moeten er toch ook bestanden zijn om te importeren? M.a.w. van al die synthgebruikers moet er toch wel iemand zijn die de expansiekaarten al heeft ingevoerd?

Je kunt wel overzichten krijgen van de geluiden in een tekstbestand. Zijn deze anders te converteren naar *.xml?
 
Back
Top