• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Div spulletjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jkolling

Stamgast
Lid sinds
28 augustus 2002
Berichten
123
Delta1010 650 euro z.g.a.n. (nieuwprijs 1000+ euro)

Midiman Midisport 4x4 80 euro (nieuwprijs 130)

10U Rack i.z.g.st. 50 euro

Behringer patchbay 25 euro (nieuw 50 euro)

Lexicon Vortex i.z.g.st. 225 euro

Phil Reese MDS 75 euro

TR-606 275 euro (perfecte cosmetische staat, alleen hij behoud de patterns niet na enige tijd als je 'm lang niet hebt gebruikt schijnbaar, ik weet 't niet zeker, maar denk dat de interne batterij vervangen moet worden, maarja, hij is dan ook al zo oud ... :)

Patchkabels 16 stuks, 10 euro voor alle 16, gebruikte ze zelf om de Delta101 aan de Behringer patchbay te koppelen en zo alles in en uit te kunnen pluggen vanuit de voorkant)

spdif kabel 1 meter 5 euro

Phonic MM2643XD met digi in en uit 650 euro z.g.a.n. (nieuwprijs 1000 euro)


Mail: j.kolling@chello.nl
Tel. 06 14964434

Laat ook ff je tel.nr. achter als je mailt svp
 
Delta1010 650 euro z.g.a.n. (nieuwprijs 1000+ euro)

Nou ja, 869 inc btw bij thomann. 730 ex.
Desalniettemin 'n hele mooie interface. Met OSX drivers.
 
Origineel geplaatst door lo-fi
Delta1010 650 euro z.g.a.n. (nieuwprijs 1000+ euro)

Nou ja, 869 inc btw bij thomann. 730 ex.
Desalniettemin 'n hele mooie interface. Met OSX drivers.

je vergeet dat je er ook nog 19% over bij moet betalen voor import.
 
rack.jpg
 
Origineel geplaatst door marktplaats

je vergeet dat je er ook nog 19% over bij moet betalen voor import.

Nee hoor, het is wat ik zeg: 869 inc btw. Als je ze 'n BTWnr. kan faxen kost ie maar 730. Het enige wat daar nog bij komt is 8 euro verzenden. Ik spreek uit ervaring.

Maar ik zit hier niet om jou in de zeik te nemen; die 1010 is 'n topkwaliteit interface, en best wat waard. Hij kost alleen geen 1000+ meer nieuw. Maar als ik niet net 'n Delta 66 had gekocht...



Ah, ik zie net dat Nolet er eerder bij was.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top