Frontplaten maken

Cyanide

Ingeburgerd
Lid sinds
11 mei 2005
Berichten
40
Locatie
Belgiƫ, Lb
is er hier iemand die wat meer info heeft over hoe het beste frontplaten te maken voor diy projecten.
ik heb al wel wat dingen geprobeert maar geven allemaal een Pure amateur look =p
 
iemand een idee wat dat zou kosten ?
bijvoorbeeld een 2U paneel in MOTM of .COM formaat ?
 
Origineel geplaatst door StiebZ
iemand een idee wat dat zou kosten ?
bijvoorbeeld een 2U paneel in MOTM of .COM formaat ?

Da's grotendeels afhankelijk van hoeveel gaten, wat voor gaten en hoe je je teksten erop wilt.

In die software zit ook een prijscalculator, dus je kunt gewoon wat rommelen en het programma laten vertellen wat het kost. Dat krijg je dan keurig per gat en per boor- of frees-wisseling gespecificeerd. Dus ja, als je veel verschillende gaten wilt is dat duurder dan allemaal dezelfde, bijvoorbeeld.
 
ja maar ik zat eigenlijk eerder te denken aan hoe ik de belettering en zo op een al gemaakte plaat kan aanbrengen
=p
thanx anyway voor die site
 
belettering op een al gemaakte plaat.. zoek op google naar "lazertran" geweldig spul.. en te gebruiken met een inktjet printer..
 
Een reeds bewerkte plaat kun je naar Schaeffer opsturen en ginds nogmaals laten bewerken, zo je wil.

Ik kan je trouwens vertellen dat Schaeffer topkwaliteit aflevert. Ik stond er van te kijken toen m'n eerste paneeltje binnenkwam. Het kost wel flink wat knaken maar je hebt dan ook wat.
 
ik neem aan dat die prijzen die dat programma berekent zonder btw en verzendkosten zijn, hoeveel moet ik hier ongeveer nog voor bijrekenen ?
 
Origineel geplaatst door StiebZ
ik neem aan dat die prijzen die dat programma berekent zonder btw en verzendkosten zijn, hoeveel moet ik hier ongeveer nog voor bijrekenen ?

Duitse BTW is dacht ik 16%. Verzendkosten geen idee, afhankelijk van formaat en gewicht denk ik.
 
Origineel geplaatst door etaoin
Duitse BTW is dacht ik 16%. Verzendkosten geen idee, afhankelijk van formaat en gewicht denk ik.
Yup; de bedragen staan ook op de site, trouwens :okdan:
 
hier nog een goedkoper alternatief dat er best OK uitziet :

link
 
we zijn ondertussen al 3 maand verder... dus wie weet gaat hij weldra terug van start :)
 
Back
Top