Dynacord mini echo cord..

sonate

Ouwe rot
Lid sinds
6 Maart 2005
Berichten
1.109
Locatie
Melsele
Ik zoek ingang/uitgang info....Handleiding ook...aub :)
 
Minichord orgineel heeft DIN ingangen en uitgang je moet dan verloopjes maken ik heb dat ook gedaan is niet moeilijk.
Op de achterkant v/h zitten de uitgangen je moet dan de zwarte DIN pakken niet die rooie(die is speciaal voor dynacord versterker).
Heb zelf geen handleiding maar bediening is heel simpel v/h apparaat.
Heb er zelf 2 mini's en 1 superecho met nieuwe tape(professionele) dan ruisen ze een stuk minder maar ik gebruik ze meer als pre-amp ze hebben een lekkere oude sound en dat zonder buizen ook kun je ze gebruiken als een vocaal oversturing door de gain meer open te draaien gaat 't signaal al lekker oversturen je krijgt dan een soort distortion.8D
 
Hoi.....
bedankt voor de info. heb jij info waarvoor de draden van de verbinding dienen? waar elke draad voor nodig is (links/rechts signaal)? etc...:confused:
 
zijn er eigenlijk tekeningen of diagrammen van de verbindingen terug te vinden op het internet? zou me eigenlijk wel wat verderhelpen...:peukie:
 
Ik heb geen tekeningen&schema's........maar middelste poot v/d DIN is altijd de massa en dan is de 1-ste links of rechts het signaal anders kom je even langs Antwerpen naar Tilburg is goed te doen met de auto.
 
Back
Top