• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop : Quasimidi 309 + alle expansions

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kenny

Ouwe rot
Lid sinds
11 september 2001
Berichten
742
Locatie
Delft
Ik verkoop mijn Quasimidi Rave-o-lution 309

Alle uitbereidingen zitten er in,

De Drum expansion - meer drumsounds + extra algemene usermemory.

De Synth expansion - Meer synths + nieuwe waveforms + 2 extra synthstemmen bij gebruik van een externe sequencer.

en de Audio expansion - Nu dus totaal 4 out's en 2 in's.

Midi in, out en thru natuurlijk...

Prijs 1500,-
 
Aan de andere kant heeft ie zijn K4 ook al voor een goede prijs kunnen verkopen :)
 
Tuurlijk Boost!

Te duur voor een geweldige drumsynth?
Met die 3 uitbereidingen is'tie al 2x zo functioneel,en
die zijn ook nergens meer te krijgen.

Ik zou hem niet eens aan je willen verkopen!

Je zou willen dat je er eentje had voor 600,-

Bloemkool!
 
Laatst gewijzigd:
Kijk het kan altijd lager natuurlijk, en er is altijd wel een tussenweg te vinden.

Het punt is dat hij niet weg moet.
Aan de andere kant vindt ik het best wel zonde om hem
weg te doen,want hij is simpel te programmeren.

Hij is in ieder geval beschikbaar, zie het dan maar zo..

Te duur of niet te duur, je kan ook overdrijven met 600,-
 
Nee hoor 600 is echt niet overdreven. Tis kut maar waar.
Zo ben ik op t moment ook apparatuur aant verkopen voor een prijs wat ik zelf eigenlijk veel te laag vind.

En ik heb zelf ook een uitgebreide raveolution gehad en ik zou er zelf nog geen 200 piek meer voor over hebben maar dat terzijde want dat is persoonlijk. Die 600 is ook gebaseerd opdat ze op een gegeven moment nieuw voor 900 met een synth expansie aangeboden werden.

Heb je overigens wel eens geprobeerd contact op te nemen met Quasimidi, of er iets naartoe op te sturen? Het lijkt of ze het normaal vinden om je apparatuur eerst minimaal een half jaar in het magazijn te leggen voordat ze hem verder kapot maken zodat je m weer terug moet sturen zodat hij weer in hun magazijn terecht komt

Echt de slechtste service (ja zelfs erger dan Yamaha) wat ik ooit meegemaakt heb
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top