• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP, EMU Esi 4000, Nord Rack 2, en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Minomatic

Ingeburgerd
Lid sinds
26 juni 2006
Berichten
45
Locatie
Alkmaar
Hallo Synthforum leden,

bij deze bied ik mijn MIDI apparatuur aan.
De reden van verkoop: de muzikaliteit is er, maar ik krijg de techniek niet in de vingers. Het heeft me een tijdje geduurd om het toe te geven; vandaar dat ik aardig wat spulletjes heb verzameld.
Ik bied aan (prijzen zijn richtprijzen):

Behringer Eurorack MX 2004a -220 euro
8 mono, 4 stereo kanalen, in erg goede staat. Zeker ruisvrij en een goed geluid. Ik heb straks te weinig instrumenten over, anders had ik deze echt gehouden. Past heel mooi in een 19” rack! Met doos en handleiding, aankoopbon heb ik ook nog.

Clavia Nord Rack 2 -495 euro
Synthesizer, uit de tijd van de Access Virus en de Ronald JP8080, te veel mogelijkheden, in erg goede staat, geen doos, wel handleidingen.

E-Mu ESI 4000 + TURBO BOARD! -295 euro
Top model Sampler, met SCSI Hard Disk en de Turbo board uitbreiding! En vele Sample CD’s, en handleidingen.

Behringer Composer MDX 2000 -35 euro
Compressor, in goede staat, met handleiding

Behringer Virtualizer DSP 1000 -35 euro
Effectenrack, in goede staat, met handleiding

19” rack, 12 units -35 euro
Kantelbaar en verrijdbaar, super handig, geen RSI meer want je kunt al je spullen precies zo kwijt zoals je wilt. Inclusief RVS inbus-schroeven.

MidiMan USB Midisport 4x4 -50 euro
Strakke en gebruikersvriendelijke MIDI patchbay voor Mac én PC.

Opcode Studio 4 MIDI patchbay 8x8 -20 euro
Nooit door mij gebruikte patchbay voor Mac, geen USB!

Fostex MultiTracker X-24 -80 euro
4-sporen recorder voor gebruik met cassette tape. In goede staat, maar geen handleiding of 12V adapter meer, helaas.

Kabels gitaar-tulpstekker -15 euro
Deze zet ik er even apart bij, want dit zijn mooie speciale ruisvrije kabels om bijvoorbeeld het Eurorack aan te sluiten op een hi-fi versterker.

Ashdown Five-Fifteen basversterker -200 euro
Basversterker in nieuwstaat, gaat weg want: hij is goed, en klinkt goed, maar niet in combinatie met mijn bas en de slechte aarding van het lichtnet in mijn huis. Gewoon verkeerde keus geweest voor mijn set-up, maar hij is dus goed!

Bij elke aankoop lever ik de benodigde kabels er bij. Mail of bel gewoon, ik ben muzikant, net als jij, niet stressen, gewoon mooie spullen kopen voor een goede prijs.

Ik heb nu de knoop doorgehakt en wil dus snel handelen, voor ik spijt krijg. Het plan is de spullen toch zeker voor augustus allemaal een nieuwe eigenaar te hebben gegeven! Dus je kunt twee dingen doen; nu een mailtje sturen en een goede prijs betalen, of langer wachten voor een nog lagere prijs, met een verhoogd risico dat het al verkocht is!

Met vriendelijke groet,

Sicco

uit Castricum.
www.minomatic.nlminomatic@gmail.com
 

Attachments

  • kleinpict6376.jpg
    kleinpict6376.jpg
    113,3 KB · Bekeken: 130
TE KOOP: Clavia Nord Rack 2

TE KOOP: Clavia Nord Rack 2

Hallo,

wegens beëindiging van de MIDI-hobby bied ik mijn in nieuwstaat verkerende Clavia Nord Rack 2 aan! Een reclame-praatje houden voor dit apparaat is onnodig, want het feit dat je deze advertentie hebt gevonden betekent vast dat je echt op zoek bent naar dit apparaat, en terecht!

Inclusief handleiding.

Mail of bel me als je vragen hebt!

siccozegwaard@gmail.com

http://www.minomatic.nl
 

Attachments

  • pict6407.jpg
    pict6407.jpg
    98,3 KB · Bekeken: 108
Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Graag niet meerdere topics aanmaken met dezelfde artikelen.
 
Begrijpelijke reactie! Excuses voor de moeite. Feit is, dat alles reeds verkocht is, behalve de Clavia Nord Rack 2...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top