• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektuur/synton vocoder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.025
Locatie
Barendrecht
Hoi allemaal,

Een aantal jaren geleden ben ik vrolijk begonnen met de bouw van een elektuur vocoder. dit is 10 bands vocoder die eind jaren 70/begin jaren 80 als bouwpakket verscheen in de elektuur. Hij is ontworpen door de zelfde mensen als de bekende synton vocoders en dus heeft ie veel dezelfde mogelijkheden.

Helaas vben ik op een gegeven moment ingehaald door de techniek. Er kwamen goede software vocoders en ik heb inmiddels ook een Mam vocoder. Het ontbreekt me aan de tijd om de elektuur vocoder te voltooien.

Wat is er al af:

- Alle prints (inclusief voiced/unvoiced detector, noise generator, fileterboards).
- De behuizing
- De voeding

In feite is ie helemaal af, maar moeten de verschillende prints nog wel even met elkaar verbonden worden en afgeregeld worden.
Ik heb er zelf geen tijd/zin meer in, maar het is zonde om al die prints en de behuizing zo maar te laten verstoffen.
Ik wil de vocoder dan ook verkopen aan een hobbyist die het leuk vind om hem af te maken.
Hij is technisch helemaal in orde, je moet de boel alleen nog aan elkaar zetten en afregelen.

Er zitten voor enkele honderden euro's aan onderdelen in en de 19" behuizing was ook niet bepaald gekoop, maar omdat ik ook wel weet dat er goede software alternatieven zijn doe ik deze vocoder weg voor 120 euro.

Groeten,

Rene
 
Gereserveerd
 
javascript:smilie(':verkoght:')
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top