Nord Lead 1 toetsen frame?

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
1.042
Locatie
Amsterdam
Ik heb een NL 1 waarvan het kunssttof "frame" waar de toetsen met veertjes op zitten deels kapot is. Er is een nokje van het "frame" waar de toets op leunt afgebroken. Hierdoor gaat de toets of hangen of met het veertje eraan omhoog staan. (Dit ziet er erg bizar uit.)

Ik heb t zelf al getracht het te repareren, maar dan werkt de toets niet omdat de toets niet precies meer goed op zijn plek zit. Optisch is dit een oplossing, maar functioneel is het niet, omdat ik alle toetsen wil gebruiken.

Nu heb ik contact gehad met Ed van M-works en die had niks liggen en Clavia had geen zin om de hele productie lijn stil te leggen voor 1 onderdeel. Dit was wel mogelijk alleen kostte me dat dan 400 euro. :)

Nu wil ik graag zo'n heel nieuw kunstof toetsen rekje voor in mijn NL 1. Heb iemand enig idee waar ik zo iets kan scoren? Mischien iemand die NL onderdelen heeft? Of misschien heeft iemand een overleden NL 1 heeft die als donor kan dienen?

Wie helpt me?
 
hoi, wat betreft je nordlead, is iemand die goed plastic kan soldeerden geen optie ?

ik kan me zo even niet voorstellen hoe het afgebroken deeltje eruit ziet, misschien valt het heel erg tegen, maar iemand die goed plastic kan solderen zou dat toch weer functioneel aan de gang moeten krijgen lijkt mij ?
 
Back
Top