Cubase SX voor OSX 10 oct

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Voor de Mac mensen onder ons die graag OSX willen draaien.
Cubase SX voor OSX word op 10 oct gereleased.

http://www.steinberg.net/pages/news/920831867.php?sid=0

Of net zoals bij de PC versie het aantal updates schrikbarend snel gebeurt valt nog te bezien. Wel dat deze realease een serieuze kandidaat is om Logic Audio van de troon te stoten.
 
Re: Cubase SX voor OSX 10 oct

Origineel geplaatst door fuse
Of net zoals bij de PC versie het aantal updates schrikbarend snel gebeurt valt nog te bezien. Wel dat deze realease een serieuze kandidaat is om Logic Audio van de troon te stoten.

Yeah right, in your dreams :z
Cubase SX :[>
Logic :halleluja
 
toch geen welke sequencer is t best discussie nu he??
 
David, nokke nou. Dit gaan we dus niet doen hier. Beide topsoftware, beide mindere kanten, personlijke voorkeur. Dat zijn 6 woorden en nu is het klaar.

Ontopic:

Ja ik had het al gezien op steinberg.net, maar betekent dit ook dat BMI het op die datum bij de leveranciers heeft liggen? Even met m'n dealer bellen (nee, m'n muziekwinkel... duh). Ik kan niet wachten.
 
[OT]
Lijkt me al fout om je muziekwinkel je dealer te noemen. ;)
[/OT]

Maar had vanochten een reaktie op David geschreven maar niet gesubmit. :D

Maar wel dat ik een SX demo voor de Mac op de Messe had gezien. Daar zat dan wel veel tijd tussen de uiteindelijke release. Volgens mij heeft het dan nog wel veel werk gekost dan. En nu maar hopen dat er niet meer functies op zitten dan bij de PC versie. ;)

Ben trouwens ook benieuwd hoe dat gaat aflopen met die native effecten voor OSX van Apple/emagic zelf. Want eigenlijk is dat niet zo verschillend als DirectX voor de PC waar uiteindelijk ook massa's plugins voor verschenen zijn.
Wel dat je als Applelaar er de pe in hebt om al die verschillende formaten uit elkaar te houden.
 
Al die plugins voor OSX worden uiteindelijk toch audiounits ofzo? Mij maakt het niet zoveel uit; ik heb maar 4 plugins die ik gebruik, naast de gratis plugs van Cubase.
 
Het schijnt voor pugin-makers net zo makkelijk te zijn hun plugin van os9 om te zetten naar audiounit, dan naar een os x vst-variant, zeg maar. Maar ik denk gewoon dat het wachten is op een audiounit-wrapper en een vst-wrapper voor os x ;)

ik ben trouwens ook heel blij met het uit komen van logic en cubase voor OS X, ik wacht alleen nog op de betaal bare versies, iemand enig idee wanneer cubase sl, of logic audio voor os x uitkomt?
 
Back
Top