• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Karma, Access Virus B, Reason2, Recycle2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2001
Berichten
723
Ookal blijft muziekmaken 1 van mijn grootste hobbies, heeft mijn universitaire studie nog meer tijd nodig.
1x in de week mee spelen, is gewoon zonde van het geld wat erin geinvesteerd is. Heb besloten de rest nu dus ook te verkopen (eerder al AMT8, Hoontech DSP2000, Sennheiser E845 en JV2080), nu dus:

- Access Virus B deskop VA synth, inclusief handleidingen, voeding, laatste OS en rackmountkit => 1100 euro
- Korg Karma + alle Patches van Triton, LE, Studio en Rose + MIDI&IO kabels => 1575 euro
- Propellerheads Reason 2.0, Recycle 2.0 en en Rebirth RB-338 2.0. Alle origineel en inclusief dozen, hanleidingen en licenties. In 1 koop: 550 euro
- Creamware Elektra => 350 euro
 
Laatst gewijzigd:
Synths gaan toch VOOR studie, familie, vrienden & vriendinnen, uitgaan, sex, drugs & rock and roll???

Maar een grapje hoor!!!
 
Origineel geplaatst door bikkel
Ik word een beetje depressief van dit soort threads....:(

Er blijven genoeg "die-hards" (bikkels) over! Wees maar niet bang!!!:dj: :biertje: :D
 
Ik zou pas depressief worden als ik zulke threads zou moeten starten.. maar kom jongens, weer ontopic.. de verkoper wil iets verkopen ! :P
 
nou trust me ... dat ben ik dan ook wel. Zit ook niet met plezier al mijn tijd te stoppen in een studie als ik leuke dingen kan doen als muziek maken. Maar muziekmaken is hobby en tja met de studie ik doe moet ik straks mijn brood verdienen. En met dat laatste kan ik dan naast brood eten vast wel weer geld vrij maken voor wat synths ofzo. Of alsnog die synthshops opstarten in Enschede waar ik me al jaren aan irritieer ;)
Prioriteiten liggen nu eenmaal anders.

Mijn karma topic in deze groep is trouwens ook hier te vinden:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=6020

En heb nogsteeds die Barebones te koop staan:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=6018
 
Access Virus B is ondertussen verkocht, echter zonder rackmount. Die mag los weg voor 25 euro. (geschikt voor zowel Virus B en C).

De rest staat er nog. Iemand interesse?
 
alsof ik er niet depressief van wordt. :( ik moet al mijn mooie synthgear verkopen wehhhhhhhhhh :( :(

Bijna alles is verkocht, behalve:
- Rebirth 2.0 + Recycle 2.0 + Reason 2.0 alles in 1 koop voor 550 euro (niet los)
- Creamware Elektra (compleet met regcode, handleiding en MIDI kabels, drivers en software) => 300 euro
- SBLive + ASIO drivers en allerhande software (fruityloops, VAZ, etc.) => 35 euro
- Access Virus B/C desktop rackmount => 25 euro

Ik doe geen ruil met andere synths of software, alleen coldhard cash ;) ivm geld nodig voor studie.

update: zo even complete lijstje toegevoegd.
 
Laatst gewijzigd:
Creamware Elektra is nu ook verkocht!

Wat blijft nu nog over is, mag echt weg voor dumpprijzen:
- Rebirth 2.0 + Recycle 2.0 + Reason 2.0 alles in 1 koop voor 500 euro (niet los) ...
- SBLive + ASIO drivers en allerhande software (fruityloops, VAZ, etc.) => 25 euro
- Access Virus B/C desktop rackmount => 20 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top