cs-60 service manual, iemand?

SCD

Gearlust [on]
Lid sinds
16 november 2002
Berichten
1.941
Gøødafternøøn, iemand hier met een service manual van de CS-60?

email me dan op scd@synthmusic.info als het u belieft! :)

Boele
 
Ik heb wel de digitale versie van de CS80, als je dan de helft weggooit ben je er ook ;)

ff zonder kul, ik ben 'm nog niet tegengekomen. Ik weet ook pas sinds deze week dat bv voicecards van de CS80 niet zonder weerstands-wijziging in een CS60 geplaatst mogen worden, dus er is verschil.

Ik vermoed dat Synthfraek wel een manual heeft...
 
OK, dank voor alle info. Ik weet dat de 80 en 60 dicht bij elkaar liggen, maar om bepaalde redenen wil mijn reparateur graag een 60 manual voor de zekerheid. Een 50 is ook goed denk ik, want die ligt dichter bij de 60 dan de 80 vermoed ik?
 
Is al geregeld met je reparateur... Hij krijgt mijn manual plus mijn twee CS60's ter reparatie ;-)
 
Origineel geplaatst door P-Five
Is al geregeld met je reparateur... Hij krijgt mijn manual plus mijn twee CS60's ter reparatie ;-)

:halleluja

Hahaha! Da's een goeie! Kan ie mooi wat onderdelen gebruiken om de mijne weer tiptop te krijgen :D

Maar even serieus: dank!

Gr, Boele
 
Breng mij niet op ideeën he... andersom kan ook. Jouw onderdelen in mijn CS-en :duivels:
 
Origineel geplaatst door P-Five
Breng mij niet op ideeën he... andersom kan ook. Jouw onderdelen in mijn CS-en :duivels:

Oh ja... :engel: vriend! :halleluja :biertje:
 
Dank! Er zijn nog wel een paar goeie links trouwens, heb net een SH-7 en SH-5 manual besteld in de US of A. Maar die gaan niet goedkoop...
 
Back
Top