Wie maakt mijn 909?

the_duduman

Stamgast
Lid sinds
7 februari 2006
Berichten
185
Locatie
Amsterdam
Na twee maanden (!) wachten kwam die dan...mijn 909 in praktische nieuwstaat...Voorbereid door alvast een trafootje te kopen voor 110v. Uitgepakt...nog net geen tranen van geluk...shit ik moet werken. Vanavond dan, vanavond dan...

Net aangesloten........................noppes...helemaal niks...

Echt niet? neeej...nada =(

Trafo doorgemeten - staat spanning op...weer aangesloten...niks.

Opengemaakt...ff tussendoor nog genoten van de printplaatjes met microscopische technische teksten als "cymbal" en "crash". Zekering okee...alles zag er voorzover ik het kan zien goed uit...

Contact opgenomen met verkoper...alles deed het nog in Canada...sold as is...en ik geloof hem eigenlijk ook nog

er staat 117 volt 50/60 herz op, mijn trafo is 110v / 50 herz. Maakt dat nog wat uit?

Wie o wie kan mij helpen gelukkig te worden???? in de buurt van Amsterdam perhaps? Name your price...
 
Forumlid Boemtsjak is je man denk ik!

Stuur hem een berichtje !
 
Kijk dat is nou snel! heb hem net gemaild. Theenx GeeEs.

Hopelijk kan hij me helpen... d'r is niks erger dan dit...
 
Die trafo zou op zich wel moeten werken. Zo niet, dan is er waarschijnlijk iets stuk. Mocht je interesse hebben, dan wil ik je 909 inderdaad wel voor je fixen. Ik woon ook nog eens in de buurt van Amsterdam. Stuur me maar even een PB voor meer info. :)
 
Origineel geplaatst door the_duduman
Hopelijk kan hij me helpen... d'r is niks erger dan dit...

Jawel! Helemaal geen 909 hebben......=( :D
 
boomtsjak heeft die van mij ook gemaakt en gemod, zeer tevree er nog steeds mee!:luv:
 
Boomtsjoek heeft volgens mij alle 909's in Nederland wel eens onder handen gehad. En de 808's trouwens ook :)
 
Ik heb met die van mij gelukkig nooit problemen gehad.
 
Vanavond dus ff bij forumlid Boemtsjak langsgeweest en hij heeft 'em ter plaatse gefixt.

Bleek een zo simpel als zeldzaam euvel te zijn: de aan/uit schakelaar was stuk.

En meteen omgezet naar 220 volt dus die trafo kan ook weg :doei:

Ik ben weer :) Theenks Boemstjak!
 
Back
Top