AKAI S3000XL blown fuse

Rollie

Stamgast
Lid sinds
21 mei 2005
Berichten
452
Hallo forumleden,

Het ziet ernaar uit dat ook ik een kapotte zekering heb in de SCSI keten van mijn S3000XL. De beruchte harddisk melding verschijnt bij het aanzetten op het display. Nu is mijn vraag: is er iemand in de omgeving Limburg die dit voor mij kan fixen?
 
Ik ken wel iemand in Drenthe :) kijk maar anders op: www.dlse.nl hij is ook een gerespecteerde forum lid (Mike Philco)
 
Hier hetzelfde verhaal. Is dat niet makkelijk zelf te doen?
 
Sterkte.

Kapotte zekeringen zijn nooit leuk natuulk.
 
Origineel geplaatst door Jazper
Hier hetzelfde verhaal. Is dat niet makkelijk zelf te doen?

als je een klein beetje kan solderen is het in 5 minuten gebeurd.
 
Ja natuurlijk is terminaten de oplossing. Het doorbranden van de fuse is nl. het probleem: nu is één kant van de SCSI chain niet geterminate!

Vandaar dat ik deze kapotte fuse ook weer vervangen wil hebben. Waar krijg je die dingen overigens?
 
Gered door Boemtsjak :D
Ik moet met jou ook nog een afspraak maken btw.
Ik mail je even.
 
Origineel geplaatst door fuse
Sterkte.

Kapotte zekeringen zijn nooit leuk natuulk.

Je spreekt uit heel persoonlijke ervaring? Dan kan ik het me voorstellen, een "Blown Kraan" lijkt me ook niets.

:kont:
 
Origineel geplaatst door mikemix
Terminaten die keten, heren!!!
Das de boosdoener.

Terminaten ? wat is dat nou precies ? Ik heb een MPC en via SCSI een HD aan zitten.

Zijn die dingen nog nieuw te koop ?
 
Vandaag heb ik de fuse (van Boemtsjak) ontvangen en zelf vervangen met de oude. Afgezien dat je inderdaad je hele sampler uit elkaar moet draaien om het moederbord eruit te kunnen nemen, is alles goed verlopen. Mijn S3000XL loopt weer als een zonnetje!
Aan allen die me van info voorzien hebben: dank U!
 
Die ouwe fuse wel begraven he. :D

Mooi man!
 
De zekering van mijn s3000xl is er ook inmiddels uit, ben al met de zekering op zak de stad ingeweest, nergens te krijgen. Waar haal ik een nieuwe zekering vandaan?
 
Iig niet op de Westerschelde want dat is een zeekering. :W
 
Origineel geplaatst door Jazper
De zekering van mijn s3000xl is er ook inmiddels uit, ben al met de zekering op zak de stad ingeweest, nergens te krijgen. Waar haal ik een nieuwe zekering vandaan?

Ik heb d'r nog wel eentje voor je liggen. :)
 
Heb je mijn pb'tje ontvangen? Of is ie door technische storingen op deze site niet aangekomen?
 
Back
Top