• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

zeer knappe Juno 60 voor € 275,00

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Lid sinds
23 Maart 2004
Berichten
3.554
Locatie
Omgeving nowhere
Te koop deze zeer knappe Juno 60. Ik heb hem nog niet zo lang en doe hem (als enige Roland in mijn bezit) weer weg omdat....het een Roland is. Ik blijf dit merk maar niets vinden.

Deze Juno is in perfecte, echt perfecte staat. Geen enkele beschadiging op het hout, danwel frontpaneel. Zie foto. Maar gezien het feit dat hij van een Bruiloft-en-partijen toetsenman is geweest, heeft deze 1ste eigenaar door een expert een modificatie op het C1-C2 octaaf geplaatst om zijn baspedalen mee aan te sturen. De aansluiting daarvan zit nog aan de achterkant. Indien je dit octaaf wilt gebruiken zul je zelf of 1 van de synthdoctors het octaaf weer aan moeten sluiten.

Je kunt ook de octave transpose gebruiken :eureka:

Verder perfect in orde, alle knoppen werken nog als nieuw.

dus vanwege de nog aan te sluiten octaaf nu EUR 275,--. Dit is wel de minimumprijs want ik kan ook het octaaf aan laten sluiten en 'een-mooi-exemplaar' prijs voor vragen. Het is aan de koper. Die wordt 3e eigenaar.

GEEN RUIL!
 

Attachments

  • juno60.jpg
    juno60.jpg
    68,6 KB · Bekeken: 97
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top