• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AN1X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DavySan

houdt niet van kabels
Lid sinds
5 november 2001
Berichten
99
Locatie
Amsterdam
iemand geinteresseerd in een An1x?

is in zeer goede staat, te koop voor F1000,- (vaste prijs)
voor wie het eerst reageert.. af te halen in A'dam.
 
Het is zo'n beetje het maximale wat je voor hem/haar kunt vragen ja.....heb inderdaad ook minder dure gezien, viel me op dat zijn prijs de laatste tijd weer een beetje is gedaald...
 
ik weet het wel zeker eigenlijk ;)

Feedback verkocht een jaar geleden de laatste partij An1x'n nieuw voor 1000 gulden
Tweedehands mag je er eigenlijk niet meer voor vragen dan 900 piek. Aan de andere kant ... het is een collectors item want ze worden niet meer gefabriceerd. (maargoed een PLG-AN1x met minder polyfonie maakt een hoop goed :) ).
 
Ik hou het toch nog even op 1000... 'k zie wel
 
ben ik mee eens, is niet echt een collector's item... 't was
toendertijd wel raar dat ie opeens uit productie ging, net op
het moment dat ik hem wilde hebben...
 
ws is vanwege die AN200 de prijs gezakt..

nou jongens, bedankt..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top