Waar kan ik een 2SK30AY kopen?

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.019
Locatie
Barendrecht
Een paar weekjes geleden ben ik begonnen met het bouwen van een x0xb0x.
Een van de onderdelen daarin is een 2SK30AY transistor.
Helaas ontbreekt deze in mijn x0xb0x kit.
Ik heb al diverse mails gestuurd om het missende onderdeel na te sturen.
Helaas zonder reactie. Ik begin een beetje wanhopig te worden, want het lijkt erop dat ik mijn x0x0x, die toch zo'n 300 euro heeft gekost, niet af kan maken.
Weet iemand waar ik mijn missende 2SK30AY kan bestellen (het is overigens onderdeeltje Q39 op de x0xb0x site).
Misschien heeft iemand zo'n onderdeel nog op de plank liggen?
Ik heb een adresje gevonden in Engeland, maar ben een beetje huiverig om te bestellen. De behoorlijk douane kosten van de x0xb0x staan me nog helder voor de geest.
Ik zou dus het liefst het onderdeeltje ergens in Nederland willen kopen.

Wie helpt?

Groeten,

Rene
 
Dank je wel Boemtsjak. Ze hebben daar inderdaad het onderdeeltje wat ik nodig heb.
Alleen geloof ik dat ik voor minimaal 15 euro moet bestellen, maar dat is nog wel te overzien.
 
Als het uit de EU komt betaal je geen doane kosten, alleen voor goederen van buiten de EU...
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Als het uit de EU komt betaal je geen douane kosten, alleen voor goederen van buiten de EU...

Is dat wel zo? Dat is toch vastgelegd in de Transport International Routier (T.I.R.)? Net zoals het vrije verkeer van goederen binnen de E.U. vastgelegd is door het Schengen Verdrag? Op dit laatste heeft Engeland echter een uitzondering (als enige), ik weet niet of dit dan ook voor goederen geldt.

Ik zeg niet dat het niet zo is, maar het is algemeen bekend dat de Engelsen nog wel eens (understatement) dwars willen liggen. Vandaar mijn twijfel :duivels:. Het is in ieder geval wel interessant om te weten voor dit forum.

Geen Britain:geslaagd: in de zaal?
 
Back
Top