rm1x ramp

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
Een van mijn RM1xen gaat niet meer aan, geen stroom meer en helemaal niks, noppes etc.

Ik heb al een andere adapter geprobeerd die ook prima werken op mijn andere rm1x....:( :( :(

Is er nog een kans om mijn songs terug te kunnen krijgen?
 
Jeetje zeg =( ikk heb wel een beetje met je te doen...

Ik had misschien een id.. voor als die echt niet meer aangaat..
Ik ben niet technisch dus ik kan de plank voledig misslaan maar nee had je al dus..

Kan je niet de geheugen chip omzetten naar een andere rm1x :eureka:
of 1 van de online soldeer-cowboys :D
 
Re: rm1x ramp

Origineel geplaatst door smackos
Een van mijn RM1xen gaat niet meer aan, geen stroom meer en helemaal niks, noppes etc.

Ik heb al een andere adapter geprobeerd die ook prima werken op mijn andere rm1x....:( :( :(

Is er nog een kans om mijn songs terug te kunnen krijgen?

Misschien zit de adapter-ingang los of zit er een printbreuk daar ergens in de buurt. Je zou 'm eens open kunnen trekken om dat te checken. En anders heb ik hier eventueel wel een voeding staan waarmee de RM-1X voeding omzeild kan worden en je je songs in ieder geval dus terug kan halen.
 
Hey bjoemstak ja ik heb hem al opengedaan.

Ik denk dat ik hem gewoon naar jou breng in de toekomst als ik de Dynacord kom halen.
 
dusss... in het vervolg toch maar die diskettes gebruiken!:eureka:

echt heel kut!
succes met recoveren!!!
ps. doe jij niet ook iets op koninginnenach?
of heb ik dat nou helemaal verkeerd?
 
Ja ik heb gebackuped op diskettes maar die kon mijn andere RM1x niet lezen.(en vice versa)...

Ja konninginenach om 8 uur op het wijnhaven (bij het stadhuis zwarte madonna in de buurt)
 
hmmm das raar!
hadden ze wel allebij hetzelfde os, misschien dat dat wat uitmaakt...
 
Als je al een backup hebt dan zet je toch even de diskdrives zelf alleen even om. Grote kans dat je backupdisks dan wel te lezen zijn. De ene diskdrive is de andere tenslotte niet.
 
Back
Top