Clavia Nord Stage 88 V 2.0

Retinite

Ingeburgerd
Lid sinds
4 december 2005
Berichten
68
Locatie
Enschede
Hee, de nieuwe Firmware voor de Clavia NS is uit, maar de nieuwe modellen zullen ook anders gemaakt worden (nieuwe Unision, Galm en Rotary sectie)
Ik ben wel blij met de update :D, zeker de Rotary is zo veel beter (sneller) geworden :D Verder de nieuwe galmen zijn nice (vooral de Stage/Hall combi)
Verder heb ik net mn Nord Stage legs (240 dollar :S) binnen gekregen, de draag/rijtas komt pas 20 mei ofzo... Als er nog andere nord stage owners zijn die ze ook willen: www.wwbw.com Dan ff zoeken op Clavia

Andere mensen ook nog zo blij en/of te vreden met de update en zn stage? Want ik hoor er zo weinig mensen over :o

de Yamaha XL vond ik wel een beetje te groot om constant te gebruiken de nieuwe Steinway vind ik wel weer meer sfeer en variatie hebben
 
Heb je je misschien wat verslapen?
Die V2.0 is toch al weer een weekje of drie in het land...

Verwacht in eerste instantie niet meteen grote veranderingen in de nieuwe hardware modellen, want die zullen met V2.0 uitgeleverd worden.

Wat betreft de Rotary, vooral de snelheid van de 'trommel' is zo mooi aangepast. Als je goed luistert, dan hoor je dat die veel trager verandert dan de 'horn', net als het origineel. Dit is trouwens ook op de Nord Electro aangepast.

Wout
 
Maar je bent er erg tevreden over?
Dat kan je dan het beste gewoon eens melden aan de jongens bij Clavia, het eenvoudig eens schrijven dat je behoorlijk blij bent met het instrument. Vinden ze ook wel eens leuk om te lezen.

Wout
 
Re: Clavia Nord Stage 88 V 2.0

Origineel geplaatst door Retinite
Hee, de nieuwe Firmware voor de Clavia NS is uit, maar de nieuwe modellen zullen ook anders gemaakt worden (nieuwe Unision, Galm en Rotary sectie)

De nieuwe modelen worden natuurlijk met die 2.0 software geleverd, maar bedoel je dat er qua hardware ook iets anders gaat worden aan die secties??...
 
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar je bent er erg tevreden over?
Dat kan je dan het beste gewoon eens melden aan de jongens bij Clavia, het eenvoudig eens schrijven dat je behoorlijk blij bent met het instrument. Vinden ze ook wel eens leuk om te lezen.

Wout

Eens!

Van mij hebben ze een complimentmail gehad na die nieuwe piano's en OS3.0 voor de Electro.

Ere wie ere toekomt: alleen zeuren over gear wordt ook zo saai :D
 
Hmm...net 2.10 geïnstalleerd (van 1.14). Wow!
Piano’s zijn inderdaad een verbetering, hoewel ik bang ben dat het voor de pianopuristen nog niet goed genoeg zal zijn.
Hoewel, de nieuwe C7 XL komt dicht in de buurt van de S90ES.

Yep, ik ben er wel blij mee!
 
Back
Top