Klein leed in de studio...

Pfffff Native Acces updaten op mn oudere Win10 laptop werkt niet meer en natuurlijk geen optie om zonder update even iets te installeren. Allemaal stappen met regedit en uninstalls doorlopen en heel veel reboots. Wat een bak ellende. Op mn Win 11 PC gelukkig geen probleem.
😡🤬

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Ik heb met veel moeite het Elka Space Organ in de hoek van de kamer op de CP70 gezet. Nu besef ik dat ik de lock van de spring reverb nog niet los heb gedraaid, en die zit op de onderkant. O jee...hoe moet ik dat weer op gaan lossen.

Pfffff Native Acces updaten op mn oudere Win10 laptop werkt niet meer en natuurlijk geen optie om zonder update even iets te installeren. Allemaal stappen met regedit en uninstalls doorlopen en heel veel reboots. Wat een bak ellende. Op mn Win 11 PC gelukkig geen probleem.
😡🤬

heb dit ook op mijn W10,sommige NI apps weigeren te updaten. ben van plan van update laten uitvoeren naar W11, zelf krijg ik W11 thuis ni geinstalleerd wegens een error.

Gelukt! Denk ik, ik heb de knop toch een eindje kunnen draaien. Ik merk wel of er reverb is als ik hem aangesloten heb.

:D Een beetje geruïneerd schuin plafondje is wel wat verlegen van mijn vrouw... Ik zal haar maar niet zeggen dat er een paar remsporen op de anderzijds witte muur staan.

Back