Moog Voyager update 3.2

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.801
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Ik zag dit net op AH:

The latest update to the minimoog Voyager operating system has been released
today. It can be downloaded from the following link:

http://www.moogmusic.com/software/vgr_os_3-2.zip

Release notes are included in the zipfile.
This update was developed in tandem with the latest version of SoundTower's
Voyager editor, also just released.
The new editor can address multiple banks of patches (in a Voyager with
expanded patch memory), organise presets by category, and more.
 
Nou, kijk es goed? Bij mij komt er een keurige download naar voren... :D

Wel typisch dat er nog niet echt een aankondiging staat op de Moog site, trouwens!
 
Origineel geplaatst door Hanz
Nou, kijk es goed? Bij mij komt er een keurige download naar voren... :D

Wel typisch dat er nog niet echt een aankondiging staat op de Moog site, trouwens!

ik download nooit iets waarvan ik niet precies weet wat 't doet...;)

dus ik bedoel een linkje naar meer info over de update...voor welke Moogs is ie bijv....en waarom en zo...
 
Origineel geplaatst door dione
ik download nooit iets waarvan ik niet precies weet wat 't doet...;)

dus ik bedoel een linkje naar meer info over de update...voor welke Moogs is ie bijv....en waarom en zo...

De moogsite misschien???

Voor zowel toetsen als RME is er een update, maar deze zijn verschillend van elkaar. Zoek op de moogsite het model op en ga naar software. In het zipfile-tje zit een pdf file met uitleg over de update en hoe te installeren.
 
Origineel geplaatst door nuane
De moogsite misschien???

Voor zowel toetsen als RME is er een update, maar deze zijn verschillend van elkaar. Zoek op de moogsite het model op en ga naar software. In het zipfile-tje zit een pdf file met uitleg over de update en hoe te installeren.

deze bedoel je ? http://www.moogmusic.com/news.php?cat_id=111&news=1
die is er al een tijdje hoor....stond ook al ergens op dit forum als ik me niet vergis...vandaar dat ik ff in de war was...ik dacht dat Hanz weer een nieuwere bedoelde...

;)
 
Geen idee.... ik las 't op AH, en aangezien de Moog site extreem vaag is met updates en vooral NOOIT een datum ergens bij zet... ;)

Nou ja, geen nieuws dus? :)
Is het wat, die Soundtower editor die erbij wordt aangeprezen?
 
ik heb net al mijn presets gesorteerd en per groep bij elkaar gezet.
 
:D

daarom heb ik die update al een tijdje op mn PC staan,maar nog niet de moeite genomen om 'm daadwerkelijk uit te voeren...zeker ook gezien ik een 'oude' versie RME heb,die ene bank met geluiden is wel te overzien....

die editor kost trouwens aardig wat.....80 dollar meen ik ? ...en n beetje nutteloos als je allemaal van die fijne grote Moog knoppen hebt om aan te draaien....:)
 
Origineel geplaatst door Hanz
Nou ja, geen nieuws dus? :)
Is het wat, die Soundtower editor die erbij wordt aangeprezen?

Mja... als je lui bent in het handig... Sounds organiseren is wel makkelijk zo vanaf de computer en bepaalde functies die bij de voyager alleen via het display te bereiken zijn, zijn zo wel handig benaderbaar, maar echt noodzakelijk is die editor beslist niet.
 
ik zou wel een hardware upgrade willen. ik zit niet op 7 of 8 banken met presets te wachten, maar stap voor stap door 128 presets is een beetje ruk. upgrade is ook niet goedkoop (en waarom is die -inderdaad overbodige- editor niet gewoon gratis?!)

ik weet dat ik natuurlijk niet moet zeiken, maar ik ben al een tijdje niet meer zo'n fan van moog als bedrijf.
maar ja, het blijven ook amerikanen hè.
 
Origineel geplaatst door Leo
(en waarom is die -inderdaad overbodige- editor niet gewoon gratis?!)
Gek, dat die third-party developers het niet voor de liefdadigheid doen inderdaad :stupid
 
oooww, had ik niet gezien, dacht dat het moog was die het leverde die had toch ook een third party opdracht kunnen geven en betalen)

ik zag bv ook bij dave smith, bij de poly evolver rack krijg je d eeditor erbij, maar bij de keys (2500 euro!) moet je hem kopen. kijk, dat vind ik nou gek
 
Back
Top