Nou, vooruit dan maar...

Acid Man

Wie kent acid niet?
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
65
Locatie
Leiden
...Sinds ik toch elke dag tegenwoordig ff DSF check, kan ik me net zo goed ook maar even voorstellen.

Hi, ik ben Acid en ik maak muziek....

Zo, genoeg? Nee? Nou daar komt 'ie dan;

Ik produceer alle soorten dance muziek (varieriërend van 120 tot 170 BPM). Nou wil dat niet zeggen dat ik overal even goed (of slecht) in ben, maar ik wil me niet aan 1 stijl binden. Ik ben de laatste tijd vrij veel trance/eurogroove aan het produceren.

Dit doe ik sinds 8 jaar en heb daarvoor op vele verschillende feestjes gedraaid :dj: (Mayhem, MultiGroove, Hemkade, etc.). Ik heb 3 jaar onder contract gestaan bij ID&T (wat me niet zo goed bevallen is, maar waar ik wel veel geleerd heb) en heb daar ooit eens een aantal remixen gedaan van o.a. Beat on my drums (die samen met een remix van Da Goose op vinyl is uitgebracht).

Ondertussen heb ik toch wel aardig wat spulletjes bij elkaar gesprokkeld (zie onderaan) en sta op dit moment onder contract bij Strengholt Music Publishing.

Vanaf augustus 2001 heb ik onder contract gestaan bij Universal Music (zowel platen als publishing) en ben hier gebracht door DJ Jose. Helaas heeft Universal (net als vele andere maatschappijen) besloten te reorganiseren, wat voor mij betekende dat ze "dance onder het kopje "overige" gingen zetten". Pech voor mij dus... :bekdicht:

Inmiddels heb ik her en der wat projecten gedaan (XTRAX, DJ Albert, DJ Jose, South Side Spinners) en als het goed is, moet het niet al te lang meer duren voordat er een aantal releases gaan komen (eindelijk loon na al die uren arbeid).

Er zijn inmiddels een aantal remixen gemaakt door o.a. DJ Jochen.

Nou, volgens mij heb ik nu wel het voor dit forum relevante informatie met jullie gedeeld.

Ik hoop hier nog veel te leren en wie weet zie ik jullie volgende keer wel bij de DSF Meeting...

Cheers,

Acid
 
Laatst gewijzigd:
Welkom!

Je timmert lekker aan de weg, top!

En sommigen mogen vast wel eens een beroep op je doen via het forum als we vanuit
ons keukentje komen en onze creatie willen gaan serveren?
 
Origineel geplaatst door Sander02
Welkom, hoop ook van jou te leren. Met name dat over releasen enz. Gave gear!

Dank jullie wel jongens!

Ik ben inderdaad op dit moment errug tevreden met m'n gear. Het enige wat ik nog graag zou willen bemachtigen is een Novation Supernova II KB. Maar ja, daar moet ik toch maar weer voor gaan sparen...

Ik zal binnenkort een mp3'tje op de DSF database zetten. Misschien dat jullie daar eens naar willen luisteren? Ik heb alleen nog geen password om op de database te komen, dus nog ffies wachten.

Cheers,

Acid
 
Origineel geplaatst door 20hz
Welkom!

Je timmert lekker aan de weg, top!

En sommigen mogen vast wel eens een beroep op je doen via het forum als we vanuit
ons keukentje komen en onze creatie willen gaan serveren?

Dank je wel!

Ik zit al aan tafel en ben benieuwd wat jullie serveren!!

Cheers,

Acid
 
Origineel geplaatst door ><i
Welkom en goedemorgen?

Tja, ik kon niet slapen... Was om 04:00 uur wakker :Z en ben maar wat gaan surfen. Uiteraard was ik de meeste tijd op DSF...

Cheers,

Acid
 
Nou, zoals gezegd in mijn introductie thread heb ik een trackje ge-upload, wat als het goed is binnenkort geperst gaat worden.

'k ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het was de bedoeling om een eurogroove-achtige track te maken, die het goed zal doen op de dansvloer. 'K heb 't idee dat het gelukt is.

Maar ja, wat weet ik er nou van? Als de platenmaatschappijen het maar goed vinden is 't niet?

Je kunt hem downloaden van de DSF database en heeft de titel TRANCE MATHEMATICS ik zal hem waarschijnlijk onder een andere naam uitbrengen, maar dat boeit niet...

Ik hoor het wel...

Cheers,

Acid Man
 
Back
Top