Kontakt 2.1 komt er aan

De update is er nu....:

Native Instruments flagship sampler KONTAKT 2 has been
thoroughly revised and is now available in its latest
version 2.1. Registered users of KONTAKT 2 or NI KOMPLETE
3 can now download this update for free on the following
page:
-> http://www.native-instruments.com/k21download.info

Tis schijnbaar wel druk op dit moment,het downloaden lukt nu niet echt....
 
Origineel geplaatst door dione
De update is er nu....:



Tis schijnbaar wel druk op dit moment,het downloaden lukt nu niet echt....
503 Service Unavailable
The service is not available. Please try again later.
 
en nog steeds unavailable......typisch NI weer...hebben ze een update,is ie niet te downen...:stupid
 
Waarom bedrijven met een omvang als deze dit soort populaire updates nog steeds niet als torrents aanbieden snap ik niet.

Ik bedoel.....je hoeft niet bang te zijn voor illegale downloads want gekraakt wordt het uiteindelijk toch wel en NI heeft al jaren last van "fake" accounts dus gedownload wordt die update toch wel uiteindelijk.

Maar 1 upload naar de juiste plek en de beschikbare bandbreedte blijft groeien (zolang de downloaders bereid zijn te seeden, dat wel).

Het zou wel voor meer tevredenheid zorgen lijkt me.
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Waarom bedrijven met een omvang als deze dit soort populaire updates nog steeds niet als torrents aanbieden snap ik niet.

Ik bedoel.....je hoeft niet bang te zijn voor illegale downloads want gekraakt wordt het uiteindelijk toch wel en NI heeft al jaren last van "fake" accounts dus gedownload wordt die update toch wel uiteindelijk.

Maar 1 upload naar de juiste plek en de beschikbare bandbreedte blijft groeien (zolang de downloaders bereid zijn te seeden, dat wel).

Het zou wel voor meer tevredenheid zorgen lijkt me.

yep....vanavond lag hun hele site plat....volgens mij allemaal mensen die de update willen downloaden...:D

ze moeten maar eens aan de iLok denk ik...
 
Origineel geplaatst door dione
yep....vanavond lag hun hele site plat....volgens mij allemaal mensen die de update willen downloaden...:D

ze moeten maar eens aan de iLok denk ik...

NI is juist net van de dongles af toen ze van reaktor 3 -> 4 gingen. Maar wie weet komt het terug in de vorm van iLok die hun hele productrange aankan. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden hoor.
 
LOL héél erg weer... 3 dagen probeer ik de update via hun site te downloaden en dat lukt maar niet, niet met download managers niks... Ik heb de update binnengehaald via de bekende minder legale wegen :stupid

MAAR Ik ga hem vooralsnog NIET installeren, er zijn nu al dik 4 pagina's in het Kontakt forum met klachten en andere ellende over de 2.1 update =( 8o)

Eerst m'n huidige projects stressvrij afmaken en dan zie ik wel of ik de gok neem of niet, 1 ding is voor mij echter klaar als een klontje; ik zal nooit meer een NI product aanschaffen. Markus Krieg zei ergens daar in een gesprek "All our Beta-testers run OSX and use Mac's"

Met andere woorden er word dus schijnbaar amper of niet getest voor PC's, nou fokk jou dan, reality-sjek... Macs zijn allang niet meer de heersende factor in de muziekbizz.

VST producenten waar ik software koop onder de 100€ kunnen wel goede support en updates leveren en door hun word je wél voor vol aangezien.

Fokk NI 8o)
 
Origineel geplaatst door Carnivore
Markus Krieg zei ergens daar in een gesprek "All our Beta-testers run OSX and use Mac's"

Lekker handig, dan zorg je dat ne Windows beta-testers krijgt. NI's betatesting strategie is ook duidelijk veranderd. Ik heb vroeger nog wel eens Reaktor beta's getest maar nu kan dat niet meer omdat je meteen de hele product suite moet willen testen ofzo. En ik gebruik gewoon niet alles. Bovendien is deze opmerking volgens mij gewoon onzin want ik ken persoonlijk al 3 windows beta testers voor NI.

VST producenten waar ik software koop onder de 100€ kunnen wel goede support en updates leveren en door hun word je wél voor vol aangezien.
Fokk NI 8o) [/B]

Native Instruments zit inderdaad op dun ijs wat dit betreft. Ze krijgen een stroom van kritiek op dit punt en het gekke is dat het ze niets lijkt te doen. Zeker andere manager gekregen ofzo.......

Het is het klassieke voorbeeld van TE groot worden. Ik zal reaktor zeker blijven gebruiken maar ik denk dat ik nog eens een tijdje wacht met NI Komplete kopen. Eerst de kat eens uit de boom kijken.
 
Ik had oa. Reaktor en Battery2 in m'n "nog-kopen-lijstje", maar ik zie er vanaf.

Ik kan met K2 hele vette shit, en ik zou er ook niet meer zonder kunnen, alleen moet je iedere keer als je vette modulaties en shit gebouwd hebt dit omzetten in Audio en snel je instruments saven, want als je een 6tal zware modulaties maakt op diverse instrumenten dan gebeuren er rare dingen.

Ik ervaar het als storend voor m'n workflow in ieder geval :)
 
ik heb geen last meer van problemen met K2,meeste zelf op moeten lossen....want de service en klantvriendelijkheid van NI zuigt gewoon...
ze staan ook al op een Amerikaanse site waar allemaal bedrijven staan waarvan wordt afgeraden om er zaken mee te doen...
 
Origineel geplaatst door dione
ik heb geen last meer van problemen met K2,meeste zelf op moeten lossen....want de service en klantvriendelijkheid van NI zuigt gewoon...
Maar als 't eenmaal werkt dan werkt 't? Want ik zat eigenlijk ook te kijken naar een softsampler-oplossing voor in de toekomst, maar als ik dit lees zakt de moed ook een beetje.
 
Origineel geplaatst door dione
ik heb geen last meer van problemen met K2,meeste zelf op moeten lossen....want de service en klantvriendelijkheid van NI zuigt gewoon...
ze staan ook al op een Amerikaanse site waar allemaal bedrijven staan waarvan wordt afgeraden om er zaken mee te doen...

En toch is dit raar....want in de tijden van reaktor 2 en eerder stond NI juist bekend als een bedrijf met extreem goede support. Maar iemand is daar geld gaan ruiken.....dat is zeker.

Die amerikaaanse site zou ik niet teveel waarde aan hechten....daar kun je zo makkelijk op gezet worden. Typisch amerikaans.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Maar als 't eenmaal werkt dan werkt 't? Want ik zat eigenlijk ook te kijken naar een softsampler-oplossing voor in de toekomst, maar als ik dit lees zakt de moed ook een beetje.

Ja en Nee...

Je hebt een goede PC met snelle HD's (voor je DFD mode) nodig en vooral opletten dat je een goed merk RAM koopt + ik ben erachter nu ik weer XP SP1 draai dat ik beduidend minder uitval heb... verder zorgen dat je de IRQ stoelen dans goed doet. De minimum specs die NI aangeeft zijn wel erg positief ingeschat.

K2 is gruwelijk vet, vooral als je er erg diep induikt kan het héél véél... Het enige nadeel is dat als je veel wil, je ook veel CPU/RAM gebruikt, dus je zal vaker je shizzle moeten omzetten naar Audio, anders wil het nog wel eens gaan tikken/ploppen/kraken en/of crashen.

Voor updates en support hoef je het niet te kopen, want zoals Dione al zegt, die sucken big time (ik heb het programma nu een maand of 9 en wacht nog steeds op het "we call you back with a workaround").

Als jezelf geduld hebt om workarounds te vinden en fouten op te sporen dan is het een beste sampler (lees de vetste soft-sampler ever). Maar heb je het geduld/zin/tijd niet om je PC te fine-tunen en om te kijken welke setup het beste werkt, dan zou ik K2 zeker niet aanschaffen :)
 
Back
Top