• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio Vz-1 Professional Synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Te koop een Casio Vz-1 Professional Synth met bijbehorende Romcard hij is mooi en goed

In 1989 had ik zo,n ding, nieuw gekocht, weer verkocht en had ik spijt, 2 maanden geleden kocht ik hem weer van een zeer bekend forumlid bij mij uit de buurt (wie zou dat nou zijn)
Ik betaalde de belachelijk lage prijs van € 175 en nu ben ik hem weer meer dan zat,
Omdat ik geen winst wil is de vaste prijs dan ook weer € 175
Ook ruilen met € 75 bijbetaling van mijn kant, voor een Quasimidi Quasar deze moet wel zijn uitgebreid met de T.R.E en de Hardcore expansion

http://casio.sallyandsteve.com alles over de Vz-1
 

Attachments

  • casio-vz1.jpg
    casio-vz1.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 61
VOORUIT DAN MAAR € 125

VOORUIT DAN MAAR € 125

VOORUIT DAN MAAR € 125

vaste prijs voor deze in nieuwstaat zijnde synth met heel veel extra geluid op de romcard

klinkt als een DX7 maar grafisch te editen door het grotere scherm
 

Attachments

  • casio-vz1.jpg
    casio-vz1.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 56
Vz-1

Vz-1

Over 10 jaar is hij € 5000 waard dus ik hou hem

haha nou hebben jullie spijt
 

Attachments

  • casio-vz1.jpg
    casio-vz1.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 58
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top