• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Jd-800 de favoriet van Vangelis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Te koop unieke synt. 24000 van gemaakt Roland Jd-800 de favoriet van Vangelis + alle 8 setjes uitbreiding romcartdrigdes dus ook de strings waar zoveel over gezeurd word, maar ook de dikke Nederlandse manual en de ramcard zitten erbij,
de synth is mooi en 100%
de romcartridge-setjes zitten in de org doosjes,


Te koop voor de vaste belachelijk lage prijs van € 750 liefst inruil Yamaha Cs6 x ( € 600 ) of inruil Quasimidi Quasar deze moet dan wel zijn uitgebreid met de T.R.E en de Hardcore expansion, ( € 250 )

http://www.geocities.com/jd800center/ alles over de jd-800

http://jd-800.tripod.com/jd800sounds.htm alles over de romcards die erbij zitten
:luv:
 

Attachments

  • jd-800.jpg
    jd-800.jpg
    7,6 KB · Bekeken: 71
RUIL RUIL

RUIL RUIL

Lieve Forumleden, ik word overspoelt met mailtjes over ruilen ruilen en nog eens ruilen, maar ik ruil/inruil uitsluitend voor een volledig uitgebreide Quasar (ook met ramcard drin) en ik zoek een Cs6x ik krijg nu ook weer een mail van een schatje die heeft een Motif rack te ruil en die is volgens hem weer beter dan een Cs6x
zal best maar NEEEEEEEEE ik wil een Cs6x

ik ben niet boos hoor, want verder zijn jullie allemaal best wel aardig
 
PRIJS IS NU € 600

PRIJS IS NU € 600

LET OP DE PRIJS VAN DIT ALLES IS NU € 600 das belachelijk extreem idioot voor niks

2 lieve forumleden achterelkaar helemaal over de toeren van angst die bang waren dat hun ultieme droom al verkocht was

ze hebben me helaas allebei voor jan...... laten wachten en reageren nergens meer op

ik verkocht wel op een leuke manier mijn Spartamet dus verlaag ik de prijs naar € 600

nooit maar dan ook nooit ga ik lager dan blijft hij tot aan mijn crematie staan

groetjes X X X

DUS ALLE 8 DE CARDS ERBIJ + EEN RAMCARD EN ECHT WAAR ALLES IN PERFECTE STAAT JAJA
 

Attachments

  • jd-800.jpg
    jd-800.jpg
    7,6 KB · Bekeken: 61
gereserveerd

gereserveerd

Voorlopig is de Jd-800 een week of 2 gereserveerd voor een forumlid met lid
 
weer te koop

weer te koop

hij is weer te koop, evt. koper is boos omdat ik per ongeluk een email stuurde die niet voor hem was bedoeld ooooooooooooooooooooooooo
 
toch verkocht

toch verkocht

toch verkocht zo gaat dat:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top