cheap pre-amp

Der_Mantie

Vintage lit
Lid sinds
5 juli 2005
Berichten
3.898
Ik ben opzoek naar een zeer goedkope oplossing om met een condensatormicrofoon direct in een input van een van mijn synths te prikken. Ik weet dat dit opgelost is met een pre-amp en ik zoek een hele goedkope. de geluidskwaliteit (kleuring) is niet zozeer van belang mits het natuurlijk niet bromt e.d.

Na wat zoeken kwam ik een behringer :bekdicht: mic 100 tegen voor rond de 50 euro en een art tube mp . . voor rond de 70 euro.

nu is mijn vraag of iemand hier evaring mee heeft en het een of ander aan/af kan raden.
Of dat er nog andere merken/modellen zijn rond deze prijsklasse die de moeite waard zijn, met batterijen mogelijk wellicht *D

dank :doei:
 
ik heb hele goede ervaringen met de mic 100 en mic 200, e ze kosten geen drol. de klank is heel goed te doen, zeker voor die prijs :)
 
Mijn ervaringen met de mic100 zijn ook zeer goed. Het is heus geen top preamp, maar zeer handig klein, kost idd geen drol en doet het ook nog eens goed als bass preamp voor direct inprikken in een oefenruimte-monitor (scheelt veel gesjouw:okdan: )
 
Back
Top