OSX Remote Editor available for Creamware ASB

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.904
Locatie
Gorinchem
***Newsflash***

De Minimax ASB en Pro-12 ASB hebben nu software editors die draaien vanaf OSX 10.4

Download en informatie via www.creamware.com

En het werkt nog ook :halleluja
 
polyfonie problemen?

zet low note prio en retrig uit in sysmenu en de envelopes en voice stealing issues zijn zo goed als weg

(www.planetz.com voor handige tips en tricks)
 
Whats up dexter?

Misschien een tipje van de sluier oplichten? Maybe we can fix that...

Ik heb er helemaal geen issues (buiten die voicestealing af en toe). Heb je OS 1.04 erop?
Voorafgaande release heeft ook nog zgn glide/detune bug maar is gefixt bij 1.04
 
Laatste versie .
Mischien is het wel dat Voicestealing .
Hij blijft regelmatig hangen .
Ik ben er achter dat dat gebeurd bij een dubbele noot .
Als ik delete doubles doe is het weg .
Maar het vreemde is ... als de noot dubbel is en ik maak alle velocity parameters even hard .. dan is het ook weg .
Zo nu en dan stop de MiniMAx ook met spelen, teminste, er komt geen geluid meer uit .
Dit is volgens mij allemaal een MAC/SX probleem want als ik een midi keyboard rechstreeks aansluit zijn er geen problemen .

Ik heb Creamware al een aantal maal gemaild de afgelopen weken en krijg geen reactie van ze .
Heb ze al gezegd dat het belachelijk is als modern bedrijf dat je zo een slechte support hebt .
Ik vergeef het ze omdat die bak zooo goed klinkt ..
Heb het idee dat bij de nieuwe update alles wel verholpen is .
Nu ga ik volgende maand de nieuwe Powerbook kopen . Kan ik die editor natuurlijk weer niet gebruiken ...
 
die macbook? gaaf..draait toch ook gewoon osx of?

Maareh, die hangende noten krijg ik alleen als ik over/gelijktijdig over een sequence heen speel. dus ik kies uit; of programmeren of spelen van een melodie. Zal hopenlijk snel gefixed worden na de release van de Pro12 ASB. Niet ideaal tuurlijk maar wel werkbaar.

je toch wel local off staan he? Dus channel instelling zonder streepje ervoor in display en control op off (of anders de midi-out eruit trekken als je local on controll wilt hebben om te editen zonder op de miditrack in de seq te staan)
De Pro12 heeft die hanging notes issue iig niet (dus ze kunnen het wel die boys van CW)

Support is heel wisselvallig, soms dezelfde dag antwoord (nog uit mijn scope tijd) Ik weet wel dat ze afgelopen maand vakantie hebben gehouden en dat kan er mee te maken hebben dat je nog niks hebt gehoord. Toevallig nog vandaag de serials gehad om de minimax te flashen naar 1.04
 
Yep .. Mac Book Pro . 8D De hele dag al van de rel .... 4 tot 5 x sneller !
Volgens mij moet alle software aan de nieuwe Intel Processor worden aangepast .
Zoiets begreep uit die adult film met Steve Jobs die op de Apple site staat .
Maar weer ontoppic ..
Het is hetzelfde probleem wat jij beschrijft
Ik heb op het moment alleen midi in .. en als ik midi out aansluit local of idd .
Heb net in de SOS staan bladeren en nog wat dingen op het net gelezen over de envelopes en het wordt in de nieuwe update allemaal verholpen ( hopen we )
 
Back
Top