Strakke toetsenist(e) gezocht

paQ

Nieuwkomer
Lid sinds
5 januari 2006
Berichten
8
Strak in spel, niet in vel 8o)



Helaas heeft vrij plotseling onze huidige toetsenist onze band verlaten... en zijn derhalve (met enige spoed) op zoek naar een toetsenist(e) die ons goed kan begeleiden in onze formatie, bestaande uit:

- Zangeres 1e stem
- Zangeres 2e stem
- Bassist
- Gitarist
- Drummer
- [toetsenist dus]

Onze leeftijden liggen tussen de 25 en 45 jaar, gaan supergezellig met elkaar om en hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen; samen (op een goede manier) muziek neerzetten, plezier hebben en 12 optredens per jaar. (om en nabij)

We zijn een allround cover band zoals dat heet, met veel dansbare muziek. Denk aan de danceclassics, beetje motown, Phil Collins, maar ook een nummer van Ilse de Lange staat zo nu en dan op de lijst.
Het is dus niet de meest simpele muziek die we ten gehore brengen, maar maakt het des te leuker om het goed neer te zetten.

We oefenen in Rhoon (MCA) waar we voorzien worden van hypermoderne, GROTE oefenruimtes, met goede kwaliteit front- en backline.
De band zelf beschikt over dito apparatuur tot licht aan toe, voor optredens.
Voor de langere repetities kunnen we beschikken over een eigen ruimte die de hele dag gebruikt kan worden.

lijkt het je wat? neem dan contact op!
paq@drumforum.nl, eventueel met je telefoonnummer erbij, dat is makkelijker contact hebben.

-dinsdag 10 januari hebben we onze volgende repetitie-
 
mag ik dan morgen helemaal niemand ontvangen? :confused: =(


zoveel leden... en niemand die kan spelen? 8o)
 
uiteraard...


helaas zijn de toetsenisten niet voor het oprapen.
Enkel diegenen (de broodspelers) die ik 'mag' inhuren voor x bedrag...

Mja... zo vorm ik geen band.
 
come on guys ;{


de 29e repeteren we de gehele dag in een neutrale setting :+
is er dan niemand die een gooi wil doen?
 
muzikanten zoeken valt niet mee (geschikte muziekanten dan) . wij hebben nu eindelijk (na 1,5 jaar) een geschikte bassist gevonden . :halleluja
wat ik je kan aanraden , probeer verschillende forums , hang kaartjes op bij muziek zaken zoals feedback en oefen ruimtes (niet iedereen heeft internet) desnoods muziek scholen , dan krijg je iig reacties , of er iemand tussen zit die geschikt is , is een tweede .
wij hebben een stuk of 9 bassisten gehad , somige rende hard weg , somige zijn hard weg geschopt :D somige zijn nooit op komen dagen , nu hebben we een blijvertje (zo lijkt het tot nu toe althans) .

valt allemaal niet mee iig .

succes !
 
Flink lobbyen wij hebben er twee jaar over gedaan om onze band compleet te krijgen met zangeres bassist en drummer. Veelal omdat wij heel kieskeurig zijn en onze smaak hier niet de meest common smaak is. om zo maar te zeggen.

Verder weet ik niet waar Rhoon of zo is. En waar ik tijd zou moeten vinden om nog een band er bij te doen. Maar gewoon covers en dansbare nummers zijn wel gaaf om te spelen.
 
Back
Top