• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2006 opruiming/analoogjes,Va , sequencers en een sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
Ik heb hier te ruil of ter verkoop.

- juno 106: 300 euro. Deze is nog in perfecte staat, is mischien al weg.

- MC-202(zwaar gemodificeerd): 400 euro, ik doe eigenlijk helemaal niets met deze bak, hij kan wel flink scheuren hehe, maarja vind software toch handiger werken. De modificaties zijn distortions erop, en cv/gate in, een portamento knoppie....voor een algemene portamento dan hoef je hem niet meer te programmeren, en er zit nog een Vcf CV in op.

- Akai s-2000 sampler, nooit iets mee gedaan, wederom vanwege sofware, deze is uiteraard ook in goeie conditie met extra geheugen en 10 outs: 125 euro.

- Korg EA1 VA synth, ik wilde deze gaan gebruiken als sequencer voor de mc-202 maar het is er nooit van gekomen, maar als synth is ie natuurlijk ook erg goed te gebruiken ;)
120 euro

- En tot slot een oldskool atari ste met cubase voor maar 30 euro.


Ik ben ook zeer geintresseerd in ruilvoorstellen, ik de vorm van een leuke midicontroller of geluidskaarten voor me laptop, of mischien wat effecten.....die ik zou kunnen gebruiken voor de 909 en 303.

naja, verzin maar iets geks hehe.


gr,

joe
 
kommaarop mense!, de mc-202 word iig zo opgehaald dus die is weg, de juno 106 is mischien al weg, voor een micromodular......maar die jongen laat niet zoveel meer van zich horen, mischien heeft ie het wel druk.

maar ik ben dus ook zeer geintresseerd in een micromodular!
 
de juno 106 is er nog steeds omdat de verkoper nog iets moest doen met zijn micromodular, dus mischien hebben jullie nog een micro liggen of iets anders moois voor een tip top juno 106


de mc202 is weg, naar een forumlid
 
Schop.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top