Update Protools

heeft ie al opgelost dat je quicktime movies mee lopen.. in combi met een canopus 100?
 
Fixed: Problems With Fade Dialog Preview (Items #70503, 70505)
- Previewing a crossfade or auditioning an existing crossfade in the Fades dialog results in clicks or no audio.

Fixed: Track Meters Flicker When Processor Setting Is Dual-RTAS (Item #70647)
- Flicker could occur on stereo meters when tracks were set to "no input" with pre-fader metering disabled. Note - this does not occur with single processor RTAS setting.

Fixed: Inaccuracies With Groove Quantize (Item # 70393)
- When using Groove Quantize as an edit operation or as Input Quantize, notes were being randomly moved.
 
dat is zoooo digidesign he.. fuckversies op de markt flikkeren en dan kijken wat er aan commentaar terugkomt.
die lui moeten toch genoeg poen hebben om een paar testers in te huren toch? sjongejonge

fjoesz weet t al.. voor 7.5 gaat ie niet over
ik hou gewoon ff lekker 6.9cs2
 
Origineel geplaatst door fjoesz
dat is zoooo digidesign he.. fuckversies op de markt flikkeren en dan kijken wat er aan commentaar terugkomt.
die lui moeten toch genoeg poen hebben om een paar testers in te huren toch? sjongejonge

fjoesz weet t al.. voor 7.5 gaat ie niet over
ik hou gewoon ff lekker 6.9cs2


Ik ben softwaretester en biedt mijn diensten voor een redelijke vergoeding en een mooie HD rig aan. :D
 
Mag gezegd worden ...

de protools 7.0 voor digidesign producten ... een maat van mij werkt er vlekkeloos mee.

Voor mezelf , ik werkk met de m-powered versie is het een ander verhaal, crashed veel te vlug! Dus ik ben ook nog ff aant wachten.

Op het forum van digidesign zoeken ze soms beta testers (heb da toch al een paar keer gelezen) ..; denk dat het een kwestie is van het in de gaten houden van het users forum (DUC) van digidesign.
 
na jah.. als je nabewerking doet voor filmpjes ed.. hier reclames bv.. heb je dus al een probleem. en dat je groovequantize randomquantize wordt.. dat soort dingen.. laat daar anderen maar over struikelen
zeker in reclameland gaat iedereen altijd gelijk upgraden om zo fancy mogelijk over te komen, maar ik hoor ook enge verhalen van crashes en weet ik wat.. ik doe niet mee met die ellende.. pas als ik een tijdje niks meer hoor over dikke problemen dan wordt t eens tijd om over te stappen

maar jah, upgrades binnen een versie brengen ook vaak nog problemen mee

diginiefijn wdb
 
Back
Top