Creamware Scope 4.5 ''upgrade''

cream

Ouwe rot
Lid sinds
6 januari 2004
Berichten
1.770
Locatie
‎ ‎ ‎
Tja...het is geen update maar meer een boel devices voor heel weinig.
Ik had in ieder geval liever wat bugfixes gezien.:(
 
tsja, wat moet je hier nu mee :)
praktisch alles wat je nu in de upgrade koopt heb je al (op 1 plugin na).

typisch geval van toch maar weer proberen wat geld te vangen van hun.
 
damn ik had ook zoiets van , 4.5? daar komen de fixes en improvements , duurde ff voordat ik het doorhad dat het alleen een soort package is van wat bijna iedereen al heeft..... :confused:
Ze moeten es wat beter hun best gaan doen voor de trouwe gebruikers!!!
 
scope upgrade

scope upgrade

als ik uitreken wat de aangeboden modules voor mij zouden kosten bij aanschaf op hun siite dan kom ik op ruim € 660,= en dan reken ik sbc spectral balance niet mee. dus die upgrade vanuit mijn zojuist aangeschafte synth en samplerpack van € 98,= kost is koopje. doen lijkt het? of klinken die pro-12, b2003 niet zo bijzonder? heeft iemand hier ervaring met deze creamware dsp synths?
 
Re: scope upgrade

Re: scope upgrade

Origineel geplaatst door vipal
of klinken die pro-12, b2003 niet zo bijzonder? heeft iemand hier ervaring met deze creamware dsp synths?

B2003 is iig niet mijn ding, tis wel een ....orgel ja, Pro 12 heb ik zelf niet, maar als die net als de Pro one van Winecountry is dan bruikbaar !
 
Ik hou het wel gewoon bij Scope 4... werkt goed, ga niet zitten upgraden terwijl ik vrij weinig boeiends nieuws zie... kan me alleen maar meer gezeik opleveren :D
 
Als je voor kerst naar 4.5 upgrade krijg je er naar keuze een gratis Synth&Sampler of Mixing&Mastering plugin pack bij ter waarde van 600 euro. Zie deze draad op Planetz.com. Dat maakt de upgrade een heel stuk aantrekkelijker.
 
pfff... voor de kerst kunnen ze toch wel wat gratis weg geven:D


nee, ik begin er niet aan als het enkel wat synthjes betreft... ik hou meer van stabieliteit!
synths kan me hardware matig toch meer bekoren.

ik doe wel een update als er wat fixes gedaan zijn:)
 
scope 4.5 upgrade

scope 4.5 upgrade

als ik het goed heb gelezen heb kan ik dus voor € 98,= mijn scope 4.0 project S&S, upgraden naar 4.5. dan krijg ik vrijwel alle plugs die je bij creamware kunt kopen. eigenlijk best leuk aanbod. ik heb goede verhalen gehoord over optimaster en psyQ. qua software heb ik dan hetzelfde als bij prof. pack. alleen blijf ik met 6 dsp's ipv 14 werken. misschien eens kijken of ik via tweedehands kan upgraden naar meer dsp's. heeft iemand een tip hiervoor? ik zie dat creamware hardware bij feedback afgeprijsd is maar nog steeds € 1.500 voor 14 extra dsp's. beetje prijzig.
 
Op marktplaats wordt je tegenwoordig doodgegooid met creamware kaarten. misschien zit er daar iets bij?
 
Ik ben blij dat ik mijn pulsar 2 verkocht heb.. heb het nooit wat gevonden, scope 4.5 komt voor mij 1 jaar te laat.
 
Back
Top