SMD weerstanden 0.25w

Natural_Demon

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2005
Berichten
237
Locatie
South
zou een schema als de kick drum van een tr-909 gebouwd kunnen worden met 0.25w SMD weerstanden?

ik zou SMD weerstanden en transistoren gebruiken omdat de printplaat ontwerp kleiner wordt en makkelijker om de solderen, kortom minder werk en netter resultaat en minder ruis.

ik zou graag willen weten of dat schema met 0.25w weerstanden kan worden gerealiseerd i.p.v. 2w weerstanden.

of moet ik dan altijd 4 van iedere soort paralel solderen om op 2w uit te komen?
:dubbel:
 
Re: SMD weerstanden 0.25w

Voor zover ik weet, zitten er alleen maar 0,20 W of 0,25 W weerstanden in de kickdrum, dus die SMD's zullen geen problemen geven.

Origineel geplaatst door Natural_Demon
zou een schema als de kick drum van een tr-909 gebouwd kunnen worden met 0.25w SMD weerstanden?

ik zou SMD weerstanden en transistoren gebruiken omdat de printplaat ontwerp kleiner wordt en makkelijker om de solderen, kortom minder werk en netter resultaat en minder ruis.

ik zou graag willen weten of dat schema met 0.25w weerstanden kan worden gerealiseerd i.p.v. 2w weerstanden.

of moet ik dan altijd 4 van iedere soort paralel solderen om op 2w uit te komen?
:dubbel:
 
hmm, dat zou fijn zijn.

nu nog een plaats vinden waar ik zakjes van 100 kan kopen in plaats van een reel van 500.

weet iamand waar ik het best kan kijken die ook goed zitten met verzend kosten.
 
Re: SMD weerstanden 0.25w

Origineel geplaatst door Natural_Demon

ik zou SMD weerstanden en transistoren gebruiken omdat de printplaat ontwerp kleiner wordt en makkelijker om de solderen, kortom minder werk en netter resultaat en minder ruis.


:confused:
 
Back
Top