ijzerboer gezocht

Ross

Stamgast
Lid sinds
22 september 2004
Berichten
306
Locatie
Bourgondisch Limburg
beste medeforummers,

ik zit nu op mijn stageplek al een paar maanden tegen een setje pmc aml1's aan te kijken en ik moet zeggen, deze jongens staan er mooi bij.

Ze staan nl. op standaards van hetzelfde merk, de tube104's.

Nu ben ik zelf helaas niet int bezit van deze geweldig klinkende monitoren, maar de standaars zien er wel mooi uit. aangezien deze ook speciaal ontworpen zijn voor de kastjes, heeft het niet zo veel zin om naar de prijs te gaan informeren. En ik wil de prijs eigenlijk ook niet weten.... =(

Daarom wil ik ze zelf gaan nabouwen met aanpassingen voor plaatsing onder mijn krk v8's.

Heb inmiddels bij 1 bedrijf geinformeerd, nl felix-philips in nuth(limburg). Bij deze heren ben ik voor een vloerplaat, buis en top-plaat (op maat gezaagd) zo'n 70 euro per standaard kwijt. Lassen doe ik zelf, evenals aflakken.

Nu is mijn vraag of jullie misschien nog bedrijven in de buurt(omgeving limburg) weten waar je op bestelling staal kunt kopen in de gewenste afmetingen. Ik vraag me af of t goedkoper kan....

Ik wilde de vloer en topplaat graag met afgeronde hoeken hebben, maar dan zouden ze met een laser gesneden moeten worden en zou er zo'n 50 euro per standaard bijkomen... daar denk ik nog over...

Hoop dat jullie wat info hebben!
 
532???????? poeh man, dan is 70 euro per paal nog goed te doen!

maar als het goedkoper kan, dan hoor ik het graag!
 
volgens mij kun je net zo goed bij de doe het zelf een pvc buis kopen en deze vullen met zand oid.
moet je alleen even zelf die onder- en bovenkant maken, eventueel spikes kopen voor eronder...
 
Back
Top