Cubase SX ASIO instellingen

DarkChaos

just music
Lid sinds
24 april 2005
Berichten
745
Locatie
in de Studio
Hooii allemaal,

Ik heb vandaag eindelijk de stap genomen om cubase SX 3 te kopen. Voorheen werkte ik nog met een gekraakte sx 2, het moest maar is gebeuren nu er een release aankomt...

Maar eenmaal thuis gekomen heb ik de oude sx 2 ge-de-installeerd, en tot mijn grote schrik krijg ik SX 3 niet werkend!!! (en de de oude sx2 ook niet meer).

Het probleem is, ik werk met een M-Audio Delta 410 kaart, en deze werkte tot voorheen prima met sx2, maar nu in sx3 krijg ik hem niet aan praat...

Ik ben al ongeveer 4 uur bezig en ik kom er niet meer uit, ik krijg continue de melding "Deze test heeft geen positieve uitslag" bij het testen van m'n asio configuratie... en ik ben er nu al zolang mee bezig dat m'n enthousiasme over sx3 gelijk een stuk minder is.. maar ik ga er nog vanuit dat ik op het ogenblik zelf iets fout doet..

Is er hier toevallig iemand op het forum die ook een delta 410 gebruikt en evt een screenshotje kan maken van zijn asio configuratie ???

(ps ik heb ook m'n drivers al geupdate naar de laatste versie)

Met vriendelijke groet,

Bas
 
Dit zal vast niet het geval zijn bij jou omdat je (neem ik aan) al een paar geboot hebt.
Maar bij mij kan bijvoorbeeld winamp er voor zorgen dat de test fout gaat.
Zelfs als er dus geen muziek speelt maar winamp gewoon geladen is.

Misschien heb je een ander device die gebruik wil maken van je geluidskaart.
 
Ok ik snap wat je bedoeld, ik kom er alleen nog steeds niet uit, ik denk dat ik morgen m'n pc maar opnieuw ga installeren... morgen ff een nieuwe harddisk kopen aangezien deze niet leeg kan ;) hopenlijk doettie het dan wel :)
 
Back
Top